Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 17:15Hoppsan. Det bästa alternativet mellan Campa och Shimano är alltså...Sram....åtminstone om man tror att utrustningen är en del i det som gör framgång samt att de bästa cyklisterna inte väljer annat än de bästa förutsättningarna för maximal chans till fram
Hoppsan. Det bästa alternativet mellan Campa och Shimano är alltså...Sram....åtminstone om man tror att utrustningen är en del i det som gör framgång samt att de bästa cyklisterna inte väljer annat än de bästa förutsättningarna för maximal chans till fram
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 17:40Ska man köpa gamla grejer så är alltså Campa (och Shimano) att rekommendera före Sram.
Ska man köpa gamla grejer så är alltså Campa (och Shimano) att rekommendera före Sram.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 18:40Så måste det vara.
Så måste det vara.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 18:49Aha! Contador, Schlecks och Armstrong har alltså hållt sig bäst genom att byta upp sig bland komponentgrupperna.... Ja man lär så länge man lever! Annars kan vi vanliga dödliga ju prova med att köra med det som var och en trivs bäst med! Nu blir jag först
Aha! Contador, Schlecks och Armstrong har alltså hållt sig bäst genom att byta upp sig bland komponentgrupperna.... Ja man lär så länge man lever! Annars kan vi vanliga dödliga ju prova med att köra med det som var och en trivs bäst med! Nu blir jag först
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:24Mja, du får nog träna en del ändå. Men jag lovar att vinka och hejja 🙂
Mja, du får nog träna en del ändå. Men jag lovar att vinka och hejja 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:29Nu saknar du bara Contadors skomärke! 😀
Nu saknar du bara Contadors skomärke! 😀
Quote from ellen olsson on 31 July 2009, 11:38Mavic har de snyggaste skorna. Mina fötter trivs bäst i Specialized men jag har å andra sidan inte testat Mavic.
Mavic har de snyggaste skorna. Mina fötter trivs bäst i Specialized men jag har å andra sidan inte testat Mavic.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 14:53Jag har precis bytt cykel till en Cervélo med Dura Ace. Jag hade Shimano 105 tidigare. Vilken skillnad på mekanik och precision! Mums! Det jag gillar med Shimano är växlingen, att aldrig behöva öppna handen för att lägga i en tyngre växel med den lilla kn
Jag har precis bytt cykel till en Cervélo med Dura Ace. Jag hade Shimano 105 tidigare. Vilken skillnad på mekanik och precision! Mums! Det jag gillar med Shimano är växlingen, att aldrig behöva öppna handen för att lägga i en tyngre växel med den lilla kn