Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:17Håller med dig Charlotta! Jag blir förbannad när pressen hänger på det här, skit-tidningar!!
Bara för oss att fortsätta som vi gör och få folk att fatta att det här är en sport som idag inte är vad den har varit, fuskmässigt alltså.
Det här är helt klar
Håller med dig Charlotta! Jag blir förbannad när pressen hänger på det här, skit-tidningar!!
Bara för oss att fortsätta som vi gör och få folk att fatta att det här är en sport som idag inte är vad den har varit, fuskmässigt alltså.
Det här är helt klar
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:31Det är såna dumheter, Cancellara borde stämma idioterna.
Det är såna dumheter, Cancellara borde stämma idioterna.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:31Nu ska jag erkänna att jag inte har läst aftonbladets artikel, men för mig räckte det med att veta att det var just aftonbladet som publicerat den. Det var länge sedan de hade något förtroende från min sida. De lever bara på skandaler och jag bryr mig int
Nu ska jag erkänna att jag inte har läst aftonbladets artikel, men för mig räckte det med att veta att det var just aftonbladet som publicerat den. Det var länge sedan de hade något förtroende från min sida. De lever bara på skandaler och jag bryr mig int
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:52SvD har lyckats också, men vad jag kan se har de fel kille på bilden som extra grädde på moset.
SvD har lyckats också, men vad jag kan se har de fel kille på bilden som extra grädde på moset.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:53Tänk om Kallas berömda ryck från finskan skulle förklaras med eldrivna larvfötter under skidorna. Det skulle vara humor.
Tänk om Kallas berömda ryck från finskan skulle förklaras med eldrivna larvfötter under skidorna. Det skulle vara humor.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 12:58Kalla är svensk och har då vissa genetiska fördelar förutom de moraliska.
Kalla är svensk och har då vissa genetiska fördelar förutom de moraliska.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 13:18Den cykel han cyklar på här...
http://www.youtube.com/watch?v=ha26GN_RLNc
... torde vara svår att få in de påstådda batterierna i. Och i det loppet visar han ju viss tendens till att kunna utveckla hastigheter som andra har svårt att hänga med i.
Den cykel han cyklar på här...
... torde vara svår att få in de påstådda batterierna i. Och i det loppet visar han ju viss tendens till att kunna utveckla hastigheter som andra har svårt att hänga med i.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 13:21Innebär detta att Gurra har kört med en likadan lösning?
Innebär detta att Gurra har kört med en likadan lösning?
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 13:22Nej, han är ju svensk.
Nej, han är ju svensk.
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 14:22Fantastisk video.
Jeg har vist sakt det før, at den dagen F.C blir tatt i doping skal jeg aldrig se et sykkelritt på TV mer. Kors på halsen!!
Fantastisk video.
Jeg har vist sakt det før, at den dagen F.C blir tatt i doping skal jeg aldrig se et sykkelritt på TV mer. Kors på halsen!!