Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:27Louise, teoretiskt sett vore den ju utmärkt att slå på i några minuter när man försöker hänga av en jagande klunga.
Jag har dock mycket mycket svårt att tro att man kommer finna några bevis för att en sådan motor suttit monterad i hans cykel..! Cancella
Louise, teoretiskt sett vore den ju utmärkt att slå på i några minuter när man försöker hänga av en jagande klunga.
Jag har dock mycket mycket svårt att tro att man kommer finna några bevis för att en sådan motor suttit monterad i hans cykel..! Cancella
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:35Ja visst, teoretiskt sett så borde det vara i det läget han skulle dra nytta av den 🙂 Finns den onda själ där ute som verkligen vill förstöra cykelsporten totalt och bygga den motorn?
Ja visst, teoretiskt sett så borde det vara i det läget han skulle dra nytta av den 🙂 Finns den onda själ där ute som verkligen vill förstöra cykelsporten totalt och bygga den motorn?
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:38Om en cyklist normalt ligger på 300W (en vältränad sådan alltså) och under ett fåtal, men dock kritiska minuter (snackades om 5 minuters effekttid), kan addera ytterligare 100W i avgörande backe eller liknande så ger det honom en fördel med 33% mot konkur
Om en cyklist normalt ligger på 300W (en vältränad sådan alltså) och under ett fåtal, men dock kritiska minuter (snackades om 5 minuters effekttid), kan addera ytterligare 100W i avgörande backe eller liknande så ger det honom en fördel med 33% mot konkur
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:41enligt Grubers hemsida:
A touch of the Turbo button on the handlebar ... The auxiliary drive, with its 200 watt of additional power, promises a performance increase of up to 100% – for min. 45 minutes at full load...The GRUBER Assist doesn’t have a blocki
enligt Grubers hemsida:
A touch of the Turbo button on the handlebar ... The auxiliary drive, with its 200 watt of additional power, promises a performance increase of up to 100% – for min. 45 minutes at full load...The GRUBER Assist doesn’t have a blocki
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 13:59Tilbake til start: hvem har sakt/ment at F.C har brukt hjelpemotor.????
Hvor når oppsto det ryktet??
Tilbake til start: hvem har sakt/ment at F.C har brukt hjelpemotor.????
Hvor når oppsto det ryktet??
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:01Den privatperson som totat ihop youtube-filmen ger sin "tolkning" över vad Cancellara gjorde under de två nämnda loppen. Vad jag kan se är det den enda kopplingen som startat diskussionen. Känns som man skulle ha kunnat peta in en film på vem som helst i
Den privatperson som totat ihop youtube-filmen ger sin "tolkning" över vad Cancellara gjorde under de två nämnda loppen. Vad jag kan se är det den enda kopplingen som startat diskussionen. Känns som man skulle ha kunnat peta in en film på vem som helst i
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:11http://www.youtube.com/user/CyclingManagerItalia
Vet inte om det är denna användare som är upphovsman till hopklippet men denna användare har iaf lagt upp videon som länkas till i första inlägget i den här diskussionen.
http://www.youtube.com/user/CyclingManagerItalia
Vet inte om det är denna användare som är upphovsman till hopklippet men denna användare har iaf lagt upp videon som länkas till i första inlägget i den här diskussionen.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 14:29Ser ut som en konspirasjon- teori av en moderne Dan Brown. (Da Vinci Code)
Ser ut som en konspirasjon- teori av en moderne Dan Brown. (Da Vinci Code)
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 18:531500W på en kilometer låter mycket men en kilometer går fort.
2 minuter i 30 knyck och runt hälften för FC...De mindre bergskillarna levererar ju över 400W i en stigning, alltså en
40-60 min och vissa triatleter snittar en bra bit över 300W på 18 mil.
1500W på en kilometer låter mycket men en kilometer går fort.
2 minuter i 30 knyck och runt hälften för FC...
De mindre bergskillarna levererar ju över 400W i en stigning, alltså en
40-60 min och vissa triatleter snittar en bra bit över 300W på 18 mil.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 18:59Med tanke på att FC o MB sannolikt klarar +65 km/h i mer än ett par km så är inte jag förvånad över deras effekt.
Med tanke på att FC o MB sannolikt klarar +65 km/h i mer än ett par km så är inte jag förvånad över deras effekt.