Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCancellara tävlat på MC !?
You need to log in to create posts and topics.

Javisst ja. Då är det Wasa knäcke och AXA havregryn som gjorde det.

AXA havregryn körde Ludmilla med också, innan hon blev Ryska igen o dopad.

Louise, jag förstår att man kan backa in i klippet men jag förstår inte riktigt vad max-noteringen har med diskussionen i övrigt att göra?

100 W extra är mycket i cykel, även om man snittar 285 W under ett lopp och toppar omkring 1500 W.

Kolla t.ex. f

Om jag inte visste bättre, Johan, så skulle jag tro att du på allvar spekulerar i möjligheten att Cancellara körde med motor. Ge er nu.

Att tro att ramtillverkerna skulle bygga in en motor i ramarna och riskera sin försäljning är väldigt osannolikt.

Jag menar att om han skulle ha en motor så skulle han antagligen slå på den när han behöver utveckla extra mkt effekt, i spurter etc, om han skulle ha på den under hela loppet och således spara 100W hela tiden skulle han behöva ett helt enormt batteri.

Tur att du vet bättre! 🙂

Jag tror inte en sekund på den här historien. I mina öron låter det som ett försenat aprilskämt.

Men, vad jag däremot tror på är att 100 extra watt gratis ner i sina pedaler skulle vara väldigt utslagsgivande.

De som har liiite koll vet att Fabbe inte direkt är någon spurtare och väntar därmed inte till slutet, om han är med.

Skulle man få 100W extra eller slippa använda de första 100W med "motorn"?

Nu är sidan uppe igen.
http://www.gruberassist.com/

Den gick bara i 25 km/h och Fabbe höll mer än 50 när han körde av de andra på P-R.