Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCanyon tempocykel
You need to log in to create posts and topics.

Med tanke på deras storstilade löften om förbättringar tror jag att det räcker med att flytta till Tyskland för att få sin cykel.

Det blir billigt med en flytt till Tyskland för att få sin betalda cykel innan vi har gått med i EMU.

Jag hade spanat på Engelska siter med tanke på £:s kurs.

Jag instämmer med David. Vevarmarna är alldeles för korta.

Köpte en Ultimate AL från Canyon förra sommaren. Jag fick min cykel på den tid som lovades, ca 2 veckor. Mycket bra support från svenska agenten. Snabba svar på de frågor jag hade. /David

Korta vevar är uppfattat men det går säkert att byta. David vad tycker du om cykeln?

Oavsett vad någon tycker om cykeln så är jag av den åsikten att du ska undvika Canyon om du vill ha den redan till årets säsong. De har ett praktuselt track record när det gäller leveranser och personligen skulle jag inte beställa något från dem förrän de

Du har PM.

Rasmus: Blev klart nöjd med min cykel. Det första jag slogs av var hur trygg och följsam den kändes i sväng. Möjligen något tilltaget styrhuvud. Vet inte Fredrik har någon Canyon eller känner någon som köpt en. Hör direkt i stället med Canyon Sverige om h

Nej, jag har ingen Canyon men det finns rätt många som fortfarande väntar på leverans...

Det är inte Canyon Sverige som leverrerar några cyklar.

Vill du betala i förskott för något som ev. levereras i tid?
Vill du häva köpet så har du en lång resa innan du får några pengar och under tiden får du köra på din Skeppshult?
Valet är ditt!