Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCanyon tempocykel
You need to log in to create posts and topics.

Om du ska tävla i tempo eller triathlon kan de vara kul med en tempocykel, men de är ju inga krav på de 😉

Sant.
Jag är dock helt hopplös när det gäller att hitta nya onödiga saker att lägga pengar på, fråga min sambo...
T.ex. min motorcykel, den "måste" ha nya kåpor eftersom jag inte vill vurpa sönder orginal. Den "måste" ha racingdäck eftersom jag ska köra m

Henrik: Jag tror du måste ha en Canyon tempocykel. Kanske till och med en Speedmax CF 9.0 pro. /David

Kunde inte instämma mer 😉

Jag är också riktigt sugen på at beställa en hoj från Canyon, men har blivit väldigt tveksam efter att ha läst vad som står på happymtb. 🙁 Jag har förstått det så att cyklarna är riktigt bra och prisvärda...när man väl har fått dom. Det kliar fortfarand

18 mil tempo utlovas i Kalmar...
Kommer man ner på 5:40
Vi får se

Roger
http://www.sldk.se
Stockholm Långdistansklubb...
*Triathlonförbundet
*Skidförbundeter

Köpte två cyklar, mtb + racer, från Canyon under förra året och är supernöjd. Inga problem vid leveranserna heller.
Fantastiskt prisvärda och bra kvalité.
Läser man sen lite tester så är man snart medlem i Canyon familjen...

Antar att din budget inte str

Planet-X verkade vara mycket hoj för pengarna... 15.000:- för en kolfiberhoj med Ultegra grupp och en del Dura Ace prylar.

Jag tror inte att det alltid är problem med leveranserna från Canyon men det verkar svårt att välja.
Finns det en ruta att klicka i " leveransstrul, problem med återbetalning av pengarna eller garantiärenden som drar ut på tiden"? Så klicka inte i den!

Hej! Köpte landsvägsracer i höstas från Canyon. Snabb leverans men tyvärr hade cykeln blivit monterad med Ultegra istället för DuraAce. Växeln monterades snabbt av och skickades tillbaks. Sen tog det en hel j-a evighet innan jag fick växeln, men vilken cy