Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 07:24Även jag hör till den skara som är nöjda med Canyons leveranser. Det är långt ifrån alla leveranser som "skiter" sig. Men eftersom missnöjda kunder för mer liv så hör man endast att Canyon inte kan leverera cyklar. Vilket ju då inte kanske är hela sannin
Även jag hör till den skara som är nöjda med Canyons leveranser. Det är långt ifrån alla leveranser som "skiter" sig. Men eftersom missnöjda kunder för mer liv så hör man endast att Canyon inte kan leverera cyklar. Vilket ju då inte kanske är hela sannin
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 08:13Det är ju alltid en avvägning. Canyon gör sannolikt bra cyklar, med all säkerhet är de billiga för utrustningsnivån, och har man inte otur så får man sin cykel på utsatt tid.
Jag kunde köpt min racer i ngn lokal butik och betalt kanske 20-30% mer, men fö
Det är ju alltid en avvägning. Canyon gör sannolikt bra cyklar, med all säkerhet är de billiga för utrustningsnivån, och har man inte otur så får man sin cykel på utsatt tid.
Jag kunde köpt min racer i ngn lokal butik och betalt kanske 20-30% mer, men fö
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 08:53Hade det varit värt att vänta tre månader?
Hade det varit värt att vänta tre månader?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 08:56http://pivot.happymtb.org/forum/read.php/1/1008261/page=1
En av många...
http://pivot.happymtb.org/forum/read.php/1/1008261/page=1
En av många...
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 09:27Nej, men som sagt, det är en chansning som kan vara värd några tusen. Att det finns massa som klagar är totalt ointressant om vi inte vet hur många som faktiskt får sina cyklar och är nöjda. Och helt uppenbart finns det folk som tillåmed köper mer än en C
Nej, men som sagt, det är en chansning som kan vara värd några tusen. Att det finns massa som klagar är totalt ointressant om vi inte vet hur många som faktiskt får sina cyklar och är nöjda. Och helt uppenbart finns det folk som tillåmed köper mer än en C
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 13:45Jag kom på en tanke när jag läste denna tråd... En tempocykel är ju precis vad jag behöver... att jag inte förstått det förut. Ju mer jag tänker på det desto mer förstår jag att det är skitbra...
Då man man lägga upp träning som såhär:Måndag: återhämtni
Jag kom på en tanke när jag läste denna tråd... En tempocykel är ju precis vad jag behöver... att jag inte förstått det förut. Ju mer jag tänker på det desto mer förstår jag att det är skitbra...
Då man man lägga upp träning som såhär:
Måndag: återhämtni
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 13:47Tempocyklar är inte så bekväma och då lär det inte bli många timmar i sadeln.
Tempocyklar är inte så bekväma och då lär det inte bli många timmar i sadeln.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 13:50Neh, förstår att dom inte är bekväma, men med kort distans menar jag ca 30km, med backarna här i Härjedalen lär man få ta i så det räcker ändå.
Men en triathloncykel borde man väl kunna pressa en timme eller två i veckan på?
Neh, förstår att dom inte är bekväma, men med kort distans menar jag ca 30km, med backarna här i Härjedalen lär man få ta i så det räcker ändå.
Men en triathloncykel borde man väl kunna pressa en timme eller två i veckan på?
Quote from j sollerman on 6 February 2009, 14:00Henrik, Vad är de somfår dig att tro att en tempocykel skulle vara bättre än din nuvarande?
Henrik, Vad är de somfår dig att tro att en tempocykel skulle vara bättre än din nuvarande?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 14:34Ingenting igentligen, men nånting måste man ju motivera ett köp av en ny cykel med 😉
Självklart kan man cykla väldigt intensivt på min nuvarande med.
Ingenting igentligen, men nånting måste man ju motivera ett köp av en ny cykel med 😉
Självklart kan man cykla väldigt intensivt på min nuvarande med.