Quote from Guest on 5 May 2011, 21:32Erfarenheter bra/dåliga, leveranssätt etc.
Tack på förhand.
Erfarenheter bra/dåliga, leveranssätt etc.
Tack på förhand.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 21:42De är jättebra tycker jag! Jag har handlat en del där och inte haft några som helst problem.
Leveranssätt: Oftast Schenker när det väl har kommit till Sverige.
De är jättebra tycker jag! Jag har handlat en del där och inte haft några som helst problem.
Leveranssätt: Oftast Schenker när det väl har kommit till Sverige.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 21:49Jag har slutat handla av dom. Parcelforce-GLS-Schenker är en mycket seg historia.
Jag har slutat handla av dom. Parcelforce-GLS-Schenker är en mycket seg historia.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 21:59Bara bra erfarenheter. Köp på!!
Bara bra erfarenheter. Köp på!!
Quote from Peter Eriksson on 5 May 2011, 22:00Senast skickade dom via Royalmail->Posten
Senast skickade dom via Royalmail->Posten
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 22:17Jag har fått en leverans idag och en förra veckan, båda skickades med DHL 5 dagar på första & 4 dagar på andra.
Riktigt bra priser, inget att anmärka på.
Jag har fått en leverans idag och en förra veckan, båda skickades med DHL 5 dagar på första & 4 dagar på andra.
Riktigt bra priser, inget att anmärka på.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 22:22Vad betalar du för frakten?
Vad betalar du för frakten?
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 22:37Bara bra erfarenheter som många andra, lev efter 4-5 dagar, har kommit med DHL till utlämningsställe i stan. Har haft en retur (beställde fel storlek) och även den gick smärtfritt.
Så länge pundet är lågt så är det kanon att handla där...
Bara bra erfarenheter som många andra, lev efter 4-5 dagar, har kommit med DHL till utlämningsställe i stan. Har haft en retur (beställde fel storlek) och även den gick smärtfritt.
Så länge pundet är lågt så är det kanon att handla där...
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 22:410:-, gratis frakt vid order över 1100sek
Dom har förmodligen bytt fraktbolag sedan du handlade senast David för jag gjorde inget specialval på frakten utan tog vanlig standard frakt.
0:-, gratis frakt vid order över 1100sek
Dom har förmodligen bytt fraktbolag sedan du handlade senast David för jag gjorde inget specialval på frakten utan tog vanlig standard frakt.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 22:42Väldigt dåliga erfarenheter... varje gång jag surfar in där försvinner det pengar från mitt konto 😉
Dock har jag inte haft några problem med leveranserna.
Väldigt dåliga erfarenheter... varje gång jag surfar in där försvinner det pengar från mitt konto 😉
Dock har jag inte haft några problem med leveranserna.