Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:18Handlat en gång av CRC. Inga problem.Fick beskedet 4-6 dagar och fick paketet med rätt prylar efter 5 dagar. Så inget att klaga på! Bra priser dessutom.
Tittade lite på Bike 24.
Alltid intressant med web butiker man inte har koll på. Verkar vara lite dyr
Handlat en gång av CRC. Inga problem.Fick beskedet 4-6 dagar och fick paketet med rätt prylar efter 5 dagar. Så inget att klaga på! Bra priser dessutom.
Tittade lite på Bike 24.
Alltid intressant med web butiker man inte har koll på. Verkar vara lite dyr
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:01Har fortfarande stora problem,de vill att jag skall betala hela beloppet en gång till.Trots telefonsamtal o lovade leveranser har det bara krånglat.Ingen hade nämt att jag skulle betala samma summa ytterligare en gång,förrens precis innan de skulle skicka
Har fortfarande stora problem,de vill att jag skall betala hela beloppet en gång till.Trots telefonsamtal o lovade leveranser har det bara krånglat.Ingen hade nämt att jag skulle betala samma summa ytterligare en gång,förrens precis innan de skulle skicka
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:18CRC är bra.... när det inte krånglar... Har beställt 8 ggr därifrån och 2 ggr har dom skickat fel prylar, dvs 25% av leveranserna har varit felaktiga. Senast förra veckan beställde jag ett FSA vevparti men fick 2009 års modell istället för 2011 precis som
CRC är bra.... när det inte krånglar... Har beställt 8 ggr därifrån och 2 ggr har dom skickat fel prylar, dvs 25% av leveranserna har varit felaktiga. Senast förra veckan beställde jag ett FSA vevparti men fick 2009 års modell istället för 2011 precis som
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 23:54Behövde handla vevlager (XT), triatlonfäste till 310xt, mavic armvärmare+dito handskar.
Blev billigast på cyclecomponents.
Vevlager och fästen var mycket dyrare på CRC, bike24, wiggle
Lite förvånande!Priset på tex. Mavics kläder svänger rejält.
Så det
Behövde handla vevlager (XT), triatlonfäste till 310xt, mavic armvärmare+dito handskar.
Blev billigast på cyclecomponents.
Vevlager och fästen var mycket dyrare på CRC, bike24, wiggle
Lite förvånande!
Priset på tex. Mavics kläder svänger rejält.
Så det
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 11:52Ja det gäller att kolla runt ex ny dura ace kedja var billigare på components än crc
Ja det gäller att kolla runt ex ny dura ace kedja var billigare på components än crc
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 13:41Inkl frakt ?
Inkl frakt ?
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 14:3162:- billigare på Cyclecomponents inkl. frakt
62:- billigare på Cyclecomponents inkl. frakt
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 12:38Fortfarande inga grejor trots löften,de har inte ens skickat vevpartiet trots att det fortfarande ligger ute som in stock på hemsidan.Har nu suttit i över två timmar i tel med CRC.Vet inte vad jag gör snart blir vansinnig!!!!
Fortfarande inga grejor trots löften,de har inte ens skickat vevpartiet trots att det fortfarande ligger ute som in stock på hemsidan.Har nu suttit i över två timmar i tel med CRC.Vet inte vad jag gör snart blir vansinnig!!!!