Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelChainreactioncycles.com
You need to log in to create posts and topics.

David: Prova betala med din egen kontokort nästa gång

Det känns som ett dyrt koncept.

Krångel företag,grejorna är oftast restade fast det står in stock,de har inte koll helt enkelt.Har även fått fel grejor ex fjolårets modell fast på bild och text är det 2011 års modell.Har haft en del samtal med det företaget,svårt o höra vad de säger ock

Jag har aldrig haft några problem med CRC.
Restade artiklar kan alla råka ut för och ju obskyrare prylar man beställer desto högre är risken. 😉

Dom obskyrare prylarna beställs på annat håll och de restar alldeles för mycket på CRC.

Jag har också beställt på CRC helt utan problem, alltid fått rätt prylar och aldrig haft problem med strulande lagersaldo...

Beställde 2 mekställ och ett Dual stand + litet annat krafs, levererades av DHL vid dörren 3 dagar senare. Kan varken klaga på priset eller den gratis leveransen.

Nej men beställer man ett vevparti 2011 års modell 39/53 och man får 2009 årsmodell och 34/50 klingor så blir man ju rätt förbannad

Ett tips beställ under lågsäsong så är det nog ett jätte bra ställe o handla från.Det har nu gått två veckor sedan jag beställde vevpartiet.DHL ska komma o hämta den felaktiga leveransen idag mellan kl 13-14 sa det nu är kl 16:15 argghh

Jag och min pappa brukar handla på CRC och det funkar utmärkt, billigt och bra;D http://www.bike24.com är också en utmärkt cykelbutik på nätet, skickar grejerna snabbare än CRC.