Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 22:47Jag avslutade inköpen där efter en restorder som dom höjde priset på eftersom deras priser hade höjts medan ordern var restad.
Tack o lov slapp jag därmed deras kontokortsproblem.
Jag avslutade inköpen där efter en restorder som dom höjde priset på eftersom deras priser hade höjts medan ordern var restad.
Tack o lov slapp jag därmed deras kontokortsproblem.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 11:07Beställt många ggr utan problem, gratisfrakten med Parcelforce har fungerat om än inte supersnabbt. Senaste beställningen skickades med DHL trots att jag valde gratisfrakt så dom kanske har ändrat ?
Beställt många ggr utan problem, gratisfrakten med Parcelforce har fungerat om än inte supersnabbt. Senaste beställningen skickades med DHL trots att jag valde gratisfrakt så dom kanske har ändrat ?
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 13:29Beställde i förra veckan, fick grejorna via Royal Mail på 6 dagar inklusive helg - gratis då jag handlade för 1400:-
Mvh Janne
Beställde i förra veckan, fick grejorna via Royal Mail på 6 dagar inklusive helg - gratis då jag handlade för 1400:-
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 15:28Tror också att de bytt leverantör. Kommer ihåg för ett par år sedan när de ville ha 500:- för att skicka en grej som kostade 150:-, i förra veckan kostade det 50:- och kom fram utan problem några dagar senare.
Tror också att de bytt leverantör. Kommer ihåg för ett par år sedan när de ville ha 500:- för att skicka en grej som kostade 150:-, i förra veckan kostade det 50:- och kom fram utan problem några dagar senare.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 15:45Har handlat där några gånger och det har fungerat utmärkt.
Dock kan det vara bra att känna till detta:
http://happymtb.org/forum/read.php/1/1609817/page=1
Har handlat där några gånger och det har fungerat utmärkt.
Dock kan det vara bra att känna till detta:
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 17:58Min bank ringde mig för någon vecka sedan och berättade att de spärrat mitt VISAkort efter att mina kortuppgifter kommit på villovägar efter att jag handlade här.
Någon mer som råkat ut för samma sak?
Jag handlade någon gång i höstas så det tog lite tid
Min bank ringde mig för någon vecka sedan och berättade att de spärrat mitt VISAkort efter att mina kortuppgifter kommit på villovägar efter att jag handlade här.
Någon mer som råkat ut för samma sak?
Jag handlade någon gång i höstas så det tog lite tid
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 18:50@Åsa B: har inte personligen råkat ut för det, men många har blivit drabbade. Under vintern/våren så har det funnits gigantiska trådar på alla cykelforum om kortbedrägerier som skett efter köp från CRC. Även på CRCs facebooksida har det stått en del om de
@Åsa B: har inte personligen råkat ut för det, men många har blivit drabbade. Under vintern/våren så har det funnits gigantiska trådar på alla cykelforum om kortbedrägerier som skett efter köp från CRC. Även på CRCs facebooksida har det stått en del om de
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 20:03Kanon ställe, bra service.
Har en order på G hem nu på nya hjul, däck & slang.
Visade sig att ett av däcken var slut, det löstes supersmidigt med ett mail från dem som man bara svarar på.Tänk bara på att gämföra priser mot t.ex. www.cyclecomponents.com
Kanon ställe, bra service.
Har en order på G hem nu på nya hjul, däck & slang.
Visade sig att ett av däcken var slut, det löstes supersmidigt med ett mail från dem som man bara svarar på.
Tänk bara på att gämföra priser mot t.ex. http://www.cyclecomponents.com
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 20:52@ Karin, jag har haft dålig koll på cykelforumen verkar det som. 😉
Har inte blivit av med pengar som tur är.Mycket bra service hade de när jag handlade där i alla fall.
@ Karin, jag har haft dålig koll på cykelforumen verkar det som. 😉
Har inte blivit av med pengar som tur är.
Mycket bra service hade de när jag handlade där i alla fall.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 21:12Bara bra att säga om chainreaction....dock...köper du fel pryl och vill returnera kostar det skjortan! Minst.
Snabba utskick. Och att VISAnuffrorna hamnar på villovägar kan hända vilka internetbutiker som helst.
Handla på bara 🙂
Bara bra att säga om chainreaction....dock...köper du fel pryl och vill returnera kostar det skjortan! Minst.
Snabba utskick. Och att VISAnuffrorna hamnar på villovägar kan hända vilka internetbutiker som helst.
Handla på bara 🙂