Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:18Det är tur att vi har ödmjuka, altruistiska personer som du David, hur skulle annars vårt samhälle överleva?
Jag förstår mycket väl att såväl SEB och Skandiabanken tjänar pengar på att jag är kund hos dem men varför skall jag låta någon annan bank tjäna
Det är tur att vi har ödmjuka, altruistiska personer som du David, hur skulle annars vårt samhälle överleva?
Jag förstår mycket väl att såväl SEB och Skandiabanken tjänar pengar på att jag är kund hos dem men varför skall jag låta någon annan bank tjäna
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:20Nåja ... tillbaka till Chainreactions ...
Har något sett/kört med SRAM Apex? Jag har funderingar på att köpa en grupp av just Chainreaction till crosscykeln.
Nåja ... tillbaka till Chainreactions ...
Har något sett/kört med SRAM Apex? Jag har funderingar på att köpa en grupp av just Chainreaction till crosscykeln.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:21Vi behövs som balans mot de andra obskyra elementen.
Vi behövs som balans mot de andra obskyra elementen.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:27Jag är inget element! Trots att jag strålar...
Jag är inget element! Trots att jag strålar...
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 22:09Igor Mogielnicki:
Det är e-kort på Swedbank jag har använt denna gång, som jag skrev tidigare har det funkat innan när jag handlat på CRC.
Igor Mogielnicki:
Det är e-kort på Swedbank jag har använt denna gång, som jag skrev tidigare har det funkat innan när jag handlat på CRC.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 22:53""Fredrik N: För någon månad sedan försökte jag äta på McDonalds i Lillehammar. Allt gick bra tills jag skulle betala och de bara tog norska kort. Som tur var fanns en bankomat i närheten.
Det er nok bare ditt kort som har sperre mot å kjøpe skit-mat.
""Fredrik N: För någon månad sedan försökte jag äta på McDonalds i Lillehammar. Allt gick bra tills jag skulle betala och de bara tog norska kort. Som tur var fanns en bankomat i närheten.
Det er nok bare ditt kort som har sperre mot å kjøpe skit-mat.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 06:36NPNG ... jag tror nog du har rätt, ... eller det var något som hände för några år sedan. Ibland kan folk i kassan hitta på något vid ett tillfälligt fel (kan hända alla kort). Det har jag råkat ut för. Kör man en gång till, så har det gått fint.
NPNG ... jag tror nog du har rätt, ... eller det var något som hände för några år sedan. Ibland kan folk i kassan hitta på något vid ett tillfälligt fel (kan hända alla kort). Det har jag råkat ut för. Kör man en gång till, så har det gått fint.
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 06:39Det här var troligtvis lösningen:
"Sedan den 8 april har Swedbank och Sparbankerna infört krav på att alla bankkort måste vara anslutna till Verified by Visa/MasterCard SecureCode eller använda e-kort för att handla på nätet. Alla e-handelstransaktioner s
Det här var troligtvis lösningen:
"Sedan den 8 april har Swedbank och Sparbankerna infört krav på att alla bankkort måste vara anslutna till Verified by Visa/MasterCard SecureCode eller använda e-kort för att handla på nätet. Alla e-handelstransaktioner s
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 07:00N.P.N.G -
Men i Norge har man ju som fattig svensk inte råd med annat än skitmat. Lösningen är förmodligen att alltid ha sitt friluftskök med sig (det hade jag ju iofs).
N.P.N.G -
Men i Norge har man ju som fattig svensk inte råd med annat än skitmat. Lösningen är förmodligen att alltid ha sitt friluftskök med sig (det hade jag ju iofs).
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 08:59Daniel,
Om du äger exakt 100 kr, försöker du då köpa det som kostar 10-20% mer? I så fall måste man väl erlägga den saknade delen i natura? Jag gillar idén men är tveksam till om tjejen i McDonaldskassan hade varit lika gillande.
Men den riktiga anlednin
Daniel,
Om du äger exakt 100 kr, försöker du då köpa det som kostar 10-20% mer? I så fall måste man väl erlägga den saknade delen i natura? Jag gillar idén men är tveksam till om tjejen i McDonaldskassan hade varit lika gillande.
Men den riktiga anlednin