Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatChatsida
You need to log in to create posts and topics.

Olle Hjälp

Vi behöver en chatsida här på Funbeat. Det är så många inlägg nuförtiden att jag fått lämna grupp efter grupp för att ha minsta chans att scanna igenom de grupper som är intressanta. Men även de består till stor del bara av en massa snack och

Och jag känner exakt likadant som Per!

Vilken fröjd det vore med en chat! Eller en moderator som håller efter och sätter stopp när det ballar ur.

Tack och lov för "markera som ointressant" (H:)

Håller med. Funbeat bara växer och växer, och det känns som att det mer och mer kommer till den gränsen att det inte går att använda Funbeat på det sätt det var tänkt (med "x olästa inlägg"-stilen). Är inte säker på att chat är rätt lösning, men det är vä

En annan variant (som jag skickat in till Olle som förslag) är att man kan se vem som skrivit senaste inlägget. Det skulle också spara en del surftid.

Har varit medlem i en futtig månad och kan direkt bifalla denna mycket kloka synpunkt! (t+) Jag är med i mindre än fem grupper och ser redan nu ingen anledning till att utöka detta antal just med hänvisning till denna Per:s klokskap. Det dröjer nämligen i

Oh, vilken bra idé, har som ganska nyfrälst funbeatare, börjat tröttna lite på "babblet".

Stina: Det hade visserligen hjälpt om man var här för en stund sedan och det inte kommit så många inlägg, men när det kommit många nya inlägg i en tråd så hjälper det inte att veta vem den sista var... Då kan det lika gärna vara 25 jätteintressanta inlägg

Jo, om man läst de 10 första inläggen i en tråd och så ser man att det sista av de 15 påföljande inläggen är av skrivna av X eller Y då vet jag att jag kan klicka tråden som ointressant utan att behöva ödsla surftid på den.

Kanske en lösning skulle vara att dela upp "Mina olästa diskussioner" enligt följande:
1. Flytta flaggade diskusisoner till en ny sida:
dessa länkar börjar i alla alla för min del ta upp stor del av den sidan och gör att det blir svårt att få överblick öv