Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 23:26Bra faktor Karin! Men jag tror inte den passar alla. Tyvärr......... 🙁
Bra faktor Karin! Men jag tror inte den passar alla. Tyvärr......... 🙁
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 23:32Det kan bli jättekul....
Det kan bli jättekul....
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 23:32Annars kan man ju sätta en limit på hur många inlägg man kan göra per dag så att de som skriver funderar en extra gång innan de kommenterar i en tråd. 😉
Fram för begränsad yttrandefrihet!! 😀
Annars kan man ju sätta en limit på hur många inlägg man kan göra per dag så att de som skriver funderar en extra gång innan de kommenterar i en tråd. 😉
Fram för begränsad yttrandefrihet!! 😀
Quote from Lena Bjerlöw on 15 September 2008, 23:34Och INGEN som såg smileyn? Jag tycker ni borde läsa bättre innan ni kastar er över "kommentera" knappen 😛
Och INGEN som såg smileyn? Jag tycker ni borde läsa bättre innan ni kastar er över "kommentera" knappen 😛
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 23:41Eh, vad menar du med "ni"? Klart jag såg smileyn... jag tyckte ditt förslag var jättebra och ville utveckla den lite bara... eller hur man nu ska säga. 😀
Eh, vad menar du med "ni"? Klart jag såg smileyn... jag tyckte ditt förslag var jättebra och ville utveckla den lite bara... eller hur man nu ska säga. 😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 00:23Karin - Jag var den första att posta och får väl ta på mig allt. Vad var det som var tokigt och smiley-befriat?
Karin - Jag var den första att posta och får väl ta på mig allt. Vad var det som var tokigt och smiley-befriat?