Quote from Magnus Gelang on 15 September 2008, 10:07Ja Pär, mycket misstolkas nog med vilje. Jag har skrivit min åsikt och tydliggjort den med några exempel och jag tror att både David och andra vet mycket väl vad jag menar. Hoppas och tror att också Olle vet att jag inte är ensam om åsikten. Och för att r
Ja Pär, mycket misstolkas nog med vilje. Jag har skrivit min åsikt och tydliggjort den med några exempel och jag tror att både David och andra vet mycket väl vad jag menar. Hoppas och tror att också Olle vet att jag inte är ensam om åsikten. Och för att r
Quote from Lena O on 15 September 2008, 10:09Bullen: Även de godaste vinsorter kan vara korkad! 😉
Bullen: Även de godaste vinsorter kan vara korkad! 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 11:08Håller med, den var rejält äcklig!
Håller med, den var rejält äcklig!
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 11:10Ja jag håller med Jannike, den nya var frän men morbid!
Vad har hänt med Gary, han har blivit scary 😀
Ja jag håller med Jannike, den nya var frän men morbid!
Vad har hänt med Gary, han har blivit scary 😀
Quote from Magnus Gelang on 15 September 2008, 11:16Gary: Trodde första att det var en som skrattade stort men såg sen att det "föddes" en person ur munnen,,,huga var har du fått den där bilden ifrån 🙂
Gary: Trodde första att det var en som skrattade stort men såg sen att det "föddes" en person ur munnen,,,huga var har du fått den där bilden ifrån 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 17:28Byt Gary!!!
Byt Gary!!!
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 17:42Chatfunktion vore kanon!
Chatfunktion vore kanon!
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 17:44Ja, till Gilmore
Ja, till Gilmore
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 19:06Born To Be Alive!
http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko
Born To Be Alive!
http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko
Quote from Lena Bjerlöw on 15 September 2008, 23:18Jag tycker vi löser problemet såhär: Man reggar sin träning på funbeat, den som tränar mest får högsta kvoten när det gäller utdelning av antal foumsinlägg/vecka. De som tränar mindre och sitter på jobb (dag)-tid och chattar, får hålla till i ett chattrum
Jag tycker vi löser problemet såhär: Man reggar sin träning på funbeat, den som tränar mest får högsta kvoten när det gäller utdelning av antal foumsinlägg/vecka. De som tränar mindre och sitter på jobb (dag)-tid och chattar, får hålla till i ett chattrum