Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:30Sylva, det är ingen som utesluter inlägg från trådar eller bestämmer om ett inlägg är ovärdigt.
På happy kan man välja att inte visa inlägg som någon postar i en tråd, du och ingen annan väljer då vilka som synas när du läser. Inlägget syns för alla andr
Sylva, det är ingen som utesluter inlägg från trådar eller bestämmer om ett inlägg är ovärdigt.
På happy kan man välja att inte visa inlägg som någon postar i en tråd, du och ingen annan väljer då vilka som synas när du läser. Inlägget syns för alla andr
Quote from Catharina Brattlin on 14 September 2008, 19:39Du menar att JAG väljer bort inlägg som JAG inte vill läsa, medans övriga medlemmar ff kan läsa allt? Eller menar Du att jag kan välja bort POSTAREN av inlägg, och därmed syns INGA inlägg från den personen hos mig, men hos övriga?
Verkar konstigt då jag
Du menar att JAG väljer bort inlägg som JAG inte vill läsa, medans övriga medlemmar ff kan läsa allt? Eller menar Du att jag kan välja bort POSTAREN av inlägg, och därmed syns INGA inlägg från den personen hos mig, men hos övriga?
Verkar konstigt då jag
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:47Sylva, vi säger tex att jag inte vill läsa dina inlägg. Då klickar jag i en box och då syns inga av dina inlägg. Sen kan jag klicka i boxen och vips så syns dom igen.
Men jag märker att du redan bestämt dig att detta inte fungerar så jag lägger ner.
Sylva, vi säger tex att jag inte vill läsa dina inlägg. Då klickar jag i en box och då syns inga av dina inlägg. Sen kan jag klicka i boxen och vips så syns dom igen.
Men jag märker att du redan bestämt dig att detta inte fungerar så jag lägger ner.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:50Det går att flytta blicken.
Att fler postar inlägg innebär mer att läsa.
Om fler skriver på svenska på funbeat.SE innebär kanske fler skribenter.
Det går att flytta blicken.
Att fler postar inlägg innebär mer att läsa.
Om fler skriver på svenska på funbeat.SE innebär kanske fler skribenter.
Quote from Catharina Brattlin on 14 September 2008, 20:19Jag förstår, Stefan. Men, tänk om nu denna person, som jag har valt att plocka bort från inläggen, helt plötlsigt kommer med något revolutionerande, som jag faktiskt kan ha nytta av? Då missar jag ju det, eller hur?
På Happymtb funkar det säkert, men där
Jag förstår, Stefan. Men, tänk om nu denna person, som jag har valt att plocka bort från inläggen, helt plötlsigt kommer med något revolutionerande, som jag faktiskt kan ha nytta av? Då missar jag ju det, eller hur?
På Happymtb funkar det säkert, men där
Quote from Magnus Gelang on 14 September 2008, 21:09Och skulle det inte bli konstigt om jag valde bort inlägg från X, men ser inlägg från Y,,,som har svarat på ett inlägg från X. Fattar jag då vad Y skriver om?
Och skulle det inte bli konstigt om jag valde bort inlägg från X, men ser inlägg från Y,,,som har svarat på ett inlägg från X. Fattar jag då vad Y skriver om?
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 21:18Det blir ännu en intellekuell utmaning, att gissa om man ska bli surare
Det blir ännu en intellekuell utmaning, att gissa om man ska bli surare
Quote from Lena O on 15 September 2008, 09:06Pär: Och David vet vad han prata om.
Uppfostrad i "Mike Tysons school of deportment and Charm" 😉
Pär: Och David vet vad han prata om.
Uppfostrad i "Mike Tysons school of deportment and Charm" 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 09:09Hmm.. vad var det nu jag skrev om att med avsikt misstolka inlägg
Hmm.. vad var det nu jag skrev om att med avsikt misstolka inlägg
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 09:15Jag har inte en utbildning från en internat eller internetskola.
Frågan är om jag har någon bildning överhuvudtaget?
Jag har inte en utbildning från en internat eller internetskola.
Frågan är om jag har någon bildning överhuvudtaget?