Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:27Vilka ingår i den?
Vilka ingår i den?
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:31Med tanke på trådens titel, så är den klockren.
Med tanke på trådens titel, så är den klockren.
Quote from Jan Lundquist on 14 September 2008, 16:53"Stina, är det därför du är medlem och aktiv i grupper som prat och singel? "
Yes, där tycker jag det är OK att prata om vad som helst. Men man ska hålla sig till ämnet om inte ämnet är "Allmänt Prat". I singel kan vi singlar dessutom flirta så mycket vi
"Stina, är det därför du är medlem och aktiv i grupper som prat och singel? "
Yes, där tycker jag det är OK att prata om vad som helst. Men man ska hålla sig till ämnet om inte ämnet är "Allmänt Prat". I singel kan vi singlar dessutom flirta så mycket vi
Quote from Magnus Gelang on 14 September 2008, 16:54Gary: Ok fattar vad du menar.
Andreas: Jag har inga sådana exempel på trådar där ingen fått hjälp. Och jag har inte flaggat trådar som jag tycker fått snäsiga, otrevliga svar heller, men de finns. Jag är ju inte heller ensam om att reagera på det. Det är
Gary: Ok fattar vad du menar.
Andreas: Jag har inga sådana exempel på trådar där ingen fått hjälp. Och jag har inte flaggat trådar som jag tycker fått snäsiga, otrevliga svar heller, men de finns. Jag är ju inte heller ensam om att reagera på det. Det är
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:55Eh?
"Jag har ett liv. Jag har begränsat med tid att sitta och surfa."
Eh?
"Jag har ett liv. Jag har begränsat med tid att sitta och surfa."
Quote from Jan Lundquist on 14 September 2008, 16:57Jag kanske skulle vara tydligare där. Ibland undrar jag hur mycket tid t ex David P har som har tid att kommentera i varenda tråd som kommer upp. Det har inte jag och det tar så mycket tid att öppna trådar där det kommer upp oneliners med möjligtvis filos
Jag kanske skulle vara tydligare där. Ibland undrar jag hur mycket tid t ex David P har som har tid att kommentera i varenda tråd som kommer upp. Det har inte jag och det tar så mycket tid att öppna trådar där det kommer upp oneliners med möjligtvis filos
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:58Har du tid för Singel Stina?
Har du tid för Singel Stina?
Quote from Jan Lundquist on 14 September 2008, 17:01Ibland, just nu har jag en knapp timme att disponera 😉
Ibland, just nu har jag en knapp timme att disponera 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:04Ska jag vara allvarlig så får du omedelbart gå ur singelgruppen för att jag ens ska kunna ta dig på allvar! Sen kommer jag tycka att du kan gå tillbaka till singelgruppen pga att det är kul att vara där!
Ska jag vara allvarlig så får du omedelbart gå ur singelgruppen för att jag ens ska kunna ta dig på allvar! Sen kommer jag tycka att du kan gå tillbaka till singelgruppen pga att det är kul att vara där!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:07Stina: Jag har tjugofyra timmar varje dygn, sedan kan man prioritera olika saker.
Stina: Jag har tjugofyra timmar varje dygn, sedan kan man prioritera olika saker.