Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 14:49En sak som denna tråd är ett utmärkt exempel på är att klagomål inte hjälper, det genererar bara mer spam. Inklusive detta inlägg. Nu är det dags för mig att inse att denna tråd är överflödig och markera den som ointressant.
En sak som denna tråd är ett utmärkt exempel på är att klagomål inte hjälper, det genererar bara mer spam. Inklusive detta inlägg. Nu är det dags för mig att inse att denna tråd är överflödig och markera den som ointressant.
Quote from Fredric Lagerström on 14 September 2008, 14:54Jag tror tvärtom. Det är såklart bra att lyfta upp problem och vädra dom. Det är inte vanligt att någon erkänner att man gjort fel men jag tror att man handlar annorlunda nästa gång. Bullen har en del klockrena exempel här ovan tycker jag.
Jag tror tvärtom. Det är såklart bra att lyfta upp problem och vädra dom. Det är inte vanligt att någon erkänner att man gjort fel men jag tror att man handlar annorlunda nästa gång. Bullen har en del klockrena exempel här ovan tycker jag.
Quote from Catharina Brattlin on 14 September 2008, 14:55Jag tror inte det är fel att dryfta såna här saker. Iaf tycker jag det är intressant att höra vad alla har att säga.
Fö håller jag helt med Andreas! 🙂
Jag tror inte det är fel att dryfta såna här saker. Iaf tycker jag det är intressant att höra vad alla har att säga.
Fö håller jag helt med Andreas! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 15:19Tycker du, Bullen att informationen var till fyllest i tråden?
LL klarar jag gående inom maxtid.
I lumpen gick vi LL gruppvis med packning. Det tog 6½ timme.http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=288784
Tycker du, Bullen att informationen var till fyllest i tråden?
LL klarar jag gående inom maxtid.
I lumpen gick vi LL gruppvis med packning. Det tog 6½ timme.
Quote from Lena O on 14 September 2008, 15:27Bullen:
Kanske en idé vore om alla som har en utbildning från ett eller annat godkänt verk skicka in sina intyg (eller kopior) till Olle så att personen kan har en Äkthets intyg bredvid sitt namn här på Funbeat med till ex: "Godkänd kostrådgivare" SAFE
e
Bullen:
Kanske en idé vore om alla som har en utbildning från ett eller annat godkänt verk skicka in sina intyg (eller kopior) till Olle så att personen kan har en Äkthets intyg bredvid sitt namn här på Funbeat med till ex: "Godkänd kostrådgivare" SAFE
e
Quote from Magnus Gelang on 14 September 2008, 15:39David: Jag vet inte tråden för övrigt gav svar på frågan som ställdes, eftersom det är totalt utanför mitt kunskapsområde. Jag vet dock att flera stycken försökta svara på frågan. Men jag tyckte att det första svaret (som jag antar kom från dig) var total
David: Jag vet inte tråden för övrigt gav svar på frågan som ställdes, eftersom det är totalt utanför mitt kunskapsområde. Jag vet dock att flera stycken försökta svara på frågan. Men jag tyckte att det första svaret (som jag antar kom från dig) var total
Quote from ellen olsson on 14 September 2008, 15:55> Hur ska jag bäst äta dagen innan lopp X?
Första svaret skribenten får är:
-MatOm man ska vara korrekt så kan man inte vara så mycket mer specifik än så...
> Hur ska jag bäst äta dagen innan lopp X?
Första svaret skribenten får är:
-Mat
Om man ska vara korrekt så kan man inte vara så mycket mer specifik än så...
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:06Kul att höra att alla inte skulle stämpla mig som ointressant Sylvia!
Bullen - Ta fram ett par trådar där någon inte fått hjälp istället! Att det är fart i trådarna lägger i praktiken en grund för att det ska kunna komma bra svar när någon frågar. Det hä
Kul att höra att alla inte skulle stämpla mig som ointressant Sylvia!
Bullen - Ta fram ett par trådar där någon inte fått hjälp istället! Att det är fart i trådarna lägger i praktiken en grund för att det ska kunna komma bra svar när någon frågar. Det hä
Quote from Lena O on 14 September 2008, 16:16"Om man ska vara korrekt så kan man inte vara så mycket mer specifik än så... "
Ska man vara specifik så kan man inte vara så mycket mindre korrekt än så
"Om man ska vara korrekt så kan man inte vara så mycket mer specifik än så... "
Ska man vara specifik så kan man inte vara så mycket mindre korrekt än så
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 16:24Konsensus är inte helt oväntat att allt är bra som det är.
FB`s egen elitklunga har sagt sitt i frågan.
Konsensus är inte helt oväntat att allt är bra som det är.
FB`s egen elitklunga har sagt sitt i frågan.