Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatChatsida
You need to log in to create posts and topics.

En sak som denna tråd är ett utmärkt exempel på är att klagomål inte hjälper, det genererar bara mer spam. Inklusive detta inlägg. Nu är det dags för mig att inse att denna tråd är överflödig och markera den som ointressant.

Jag tror tvärtom. Det är såklart bra att lyfta upp problem och vädra dom. Det är inte vanligt att någon erkänner att man gjort fel men jag tror att man handlar annorlunda nästa gång. Bullen har en del klockrena exempel här ovan tycker jag.

Jag tror inte det är fel att dryfta såna här saker. Iaf tycker jag det är intressant att höra vad alla har att säga.

Fö håller jag helt med Andreas! 🙂

Tycker du, Bullen att informationen var till fyllest i tråden?
LL klarar jag gående inom maxtid.
I lumpen gick vi LL gruppvis med packning. Det tog 6½ timme.

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=288784

Bullen:
Kanske en idé vore om alla som har en utbildning från ett eller annat godkänt verk skicka in sina intyg (eller kopior) till Olle så att personen kan har en Äkthets intyg bredvid sitt namn här på Funbeat med till ex: "Godkänd kostrådgivare" SAFE
e

David: Jag vet inte tråden för övrigt gav svar på frågan som ställdes, eftersom det är totalt utanför mitt kunskapsområde. Jag vet dock att flera stycken försökta svara på frågan. Men jag tyckte att det första svaret (som jag antar kom från dig) var total

> Hur ska jag bäst äta dagen innan lopp X?
Första svaret skribenten får är:
-Mat

Om man ska vara korrekt så kan man inte vara så mycket mer specifik än så...

Kul att höra att alla inte skulle stämpla mig som ointressant Sylvia!

Bullen - Ta fram ett par trådar där någon inte fått hjälp istället! Att det är fart i trådarna lägger i praktiken en grund för att det ska kunna komma bra svar när någon frågar. Det hä

"Om man ska vara korrekt så kan man inte vara så mycket mer specifik än så... "

Ska man vara specifik så kan man inte vara så mycket mindre korrekt än så

Konsensus är inte helt oväntat att allt är bra som det är.
FB`s egen elitklunga har sagt sitt i frågan.