Quote from Jan Lundquist on 14 September 2008, 17:08Vill du utveckla det där?
Edit: Det var till Andreas.
David: Jag har också 24 h på mitt dygn men många av dem är uppbokade till andra saker.
Vill du utveckla det där?
Edit: Det var till Andreas.
David: Jag har också 24 h på mitt dygn men många av dem är uppbokade till andra saker.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:12Jag har tjugofyra timmar och det har väl du också.
Jag har som man, som bekannt simultankapacitet.
Just nu tvättar jag, ser Vueltan, chattrar med dig, svarar på pm och äter Toblerone. Ibland tänker jag också...
Jag har tjugofyra timmar och det har väl du också.
Jag har som man, som bekannt simultankapacitet.
Just nu tvättar jag, ser Vueltan, chattrar med dig, svarar på pm och äter Toblerone. Ibland tänker jag också...
Quote from Lena O on 14 September 2008, 17:17kom igen nu Stina, 45min kvar ... posta posta posta!!!
kom igen nu Stina, 45min kvar ... posta posta posta!!!
Quote from Catharina Brattlin on 14 September 2008, 17:29Gary, jag är hemskt ledsen, men jag har inget fint intyg att visa upp ang kunskaper inom kost. 🙁
Men, jag förstår Din tanke.
Gary, jag är hemskt ledsen, men jag har inget fint intyg att visa upp ang kunskaper inom kost. 🙁
Men, jag förstår Din tanke.
Quote from Lena O on 14 September 2008, 17:37ok, Tack Sylvia ... det har just F***at upp hela min idé! 😉
ok, Tack Sylvia ... det har just F***at upp hela min idé! 😉
Quote from Catharina Brattlin on 14 September 2008, 17:40Sorry for that, Gary! 😉
Sorry for that, Gary! 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 17:52Kvällstidningarna har experter och massor av bra tips på både det ena och andra.
Kvällstidningarna har experter och massor av bra tips på både det ena och andra.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 18:18Men de har nog ingen lösing här!
Nu ska vi bråka!
Knuff!!!!!!!!!!
Men de har nog ingen lösing här!
Nu ska vi bråka!
Knuff!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 19:13Andreas, trots att FB har 41 000 medlemar är det väl bara 100 som skriver i forumet. Nu vill jag veta vad du tycker att man ska göra för att komma tillrätta med det.
Andreas, trots att FB har 41 000 medlemar är det väl bara 100 som skriver i forumet. Nu vill jag veta vad du tycker att man ska göra för att komma tillrätta med det.
Quote from Catharina Brattlin on 14 September 2008, 19:18Stefan, vad har Du själv för lösning på det hela, förutom det man gör på Happymtb? Vilket jag personligen verkar helt förkastligt, att utesluta inlägg från trådar. Vem bestämmer vilka inlägg som är ovärdiga att läsas?
Stefan, vad har Du själv för lösning på det hela, förutom det man gör på Happymtb? Vilket jag personligen verkar helt förkastligt, att utesluta inlägg från trådar. Vem bestämmer vilka inlägg som är ovärdiga att läsas?