Quote from Magnus Gelang on 14 September 2008, 00:22Ja ok då fattar jag, tack för förklaringen. Det mystiska är att jag inte ändrat nåt sånt vad jag kan minnas. Hur i helskotta kan det då INTE synas nu? Ja jag är inte så hemlig av mig så det spelar ingen roll att det syns var jag bor. Dessutom bor jag inte
Ja ok då fattar jag, tack för förklaringen. Det mystiska är att jag inte ändrat nåt sånt vad jag kan minnas. Hur i helskotta kan det då INTE synas nu? Ja jag är inte så hemlig av mig så det spelar ingen roll att det syns var jag bor. Dessutom bor jag inte
Quote from Magnus Gelang on 14 September 2008, 00:25Jo nu kom jag på,,,,,det blev nog ändrat när vi fick de olika fina boxarna som man kunde välja att placera lite hur man ville. Då blev inte den boxen som visar var jag bor med tydligen.
Ja det var ingen medveten strattegi från min sida, den blev nog bara
Jo nu kom jag på,,,,,det blev nog ändrat när vi fick de olika fina boxarna som man kunde välja att placera lite hur man ville. Då blev inte den boxen som visar var jag bor med tydligen.
Ja det var ingen medveten strattegi från min sida, den blev nog bara
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 00:31Jag är också lantis men nu mer centralt. Har ingen aning om hur du gjort men du lär ha gjort någon inställning för att inte visa vart du befinner dig.
Jag är också lantis men nu mer centralt. Har ingen aning om hur du gjort men du lär ha gjort någon inställning för att inte visa vart du befinner dig.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 07:59Ska jag då tolka ditt svar som att jag har begränsad intellektuell förmåga och inte kan cykla på säkert sätt?
Jag kan också läsa in i svaret att du inte vill lämna några tips
Min dag, träning och liv är därmed förstört!HinHåle kan också läsa koranen
Ska jag då tolka ditt svar som att jag har begränsad intellektuell förmåga och inte kan cykla på säkert sätt?
Jag kan också läsa in i svaret att du inte vill lämna några tips
Min dag, träning och liv är därmed förstört!
HinHåle kan också läsa koranen
Quote from Fredric Lagerström on 14 September 2008, 08:16Den här tråden bjuder bra läsning bitvis faktiskt.
Ett triangeldrama igår kväll här som kulminerade med insikt i egenminnets absoluta suveränitet!
Den här tråden bjuder bra läsning bitvis faktiskt.
Ett triangeldrama igår kväll här som kulminerade med insikt i egenminnets absoluta suveränitet!
Quote from Jan Lundquist on 14 September 2008, 09:44"Jag retar inte upp mig på inlägg som för mig verkar obegripliga utan ser de som en intellektuell utmaning. >Hur tänker nu X eller tänker X?"
Jag har ett liv. Jag har begränsat med tid att sitta och surfa. Jag är på funbeat för att lära mig mer om tränin
"Jag retar inte upp mig på inlägg som för mig verkar obegripliga utan ser de som en intellektuell utmaning. >Hur tänker nu X eller tänker X?"
Jag har ett liv. Jag har begränsat med tid att sitta och surfa. Jag är på funbeat för att lära mig mer om tränin
Quote from Magnus Gelang on 14 September 2008, 10:59Synd David att jag förstörde ditt dag, din tränig och ditt liv (eller vad du nu skrev),,,,
Andreas: Ja det jag gjorde var nog att jag valde bort allt som skulle visas i den högra kollumnen och sen när jag valde vad som skulle vara där så kom inte adress-
Synd David att jag förstörde ditt dag, din tränig och ditt liv (eller vad du nu skrev),,,,
Andreas: Ja det jag gjorde var nog att jag valde bort allt som skulle visas i den högra kollumnen och sen när jag valde vad som skulle vara där så kom inte adress-
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 14:06Stina, är det därför du är medlem och aktiv i grupper som prat och singel?
Stina, är det därför du är medlem och aktiv i grupper som prat och singel?
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 14:34Tydligen handlar det inte om hur mycket som skrivs utan snarare på vilket sätt det görs. Det ska tydligen skrivas om en viss sak, på ett visst sätt, på rätt ställe.
Den inställningen om hur folk ska vara gör mig spyfärdig!
Tydligen handlar det inte om hur mycket som skrivs utan snarare på vilket sätt det görs. Det ska tydligen skrivas om en viss sak, på ett visst sätt, på rätt ställe.
Den inställningen om hur folk ska vara gör mig spyfärdig!
Quote from Magnus Gelang on 14 September 2008, 14:42Men tänk er följande:
En ny medlem på funbeat är också ganska ny på att en viss sport. Den personen har nu anmält sig till lopp X och ställer i lämplig grupp följande fråga:
Hur ska jag bäst äta dagen innan lopp X?
Första svaret skribenten får är:
-MatÄ
Men tänk er följande:
En ny medlem på funbeat är också ganska ny på att en viss sport. Den personen har nu anmält sig till lopp X och ställer i lämplig grupp följande fråga:
Hur ska jag bäst äta dagen innan lopp X?
Första svaret skribenten får är:
-Mat
Ä