Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 22:10För att svaren är ofta pesonliga och jag har väldigt lite kunskap om många saker.
Jag tror inte att du vill läsa om min träning, middag, vänner, inköp, semester, artikel, tankar, etc.
För att svaren är ofta pesonliga och jag har väldigt lite kunskap om många saker.
Jag tror inte att du vill läsa om min träning, middag, vänner, inköp, semester, artikel, tankar, etc.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 23:03Jag har självcensur. Det tror jag alla andra har med.
Vad är reglerna för självcensur?
Jag har självcensur. Det tror jag alla andra har med.
Vad är reglerna för självcensur?
Quote from Magnus Gelang on 13 September 2008, 23:06Nja om nån nu ställer en fråga i en tråd så ser jag väl lika gärna ditt kloka svar som andras kloka svar. Men visst är du bara på snackhumör med nån av dina kompisar så behöver man ju inte ta det i en tråd.
Nja om nån nu ställer en fråga i en tråd så ser jag väl lika gärna ditt kloka svar som andras kloka svar. Men visst är du bara på snackhumör med nån av dina kompisar så behöver man ju inte ta det i en tråd.
Quote from Magnus Gelang on 13 September 2008, 23:07Reglerna för självcensur är uppenbarligen väldigt olika, annars skulle ju inte folk reta sig på saker som skrivs i trådarna.
Reglerna för självcensur är uppenbarligen väldigt olika, annars skulle ju inte folk reta sig på saker som skrivs i trådarna.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 23:09Hej Bullen! Din gnällbälting! Det är jag också!
Hej Bullen! Din gnällbälting! Det är jag också!
Quote from Magnus Gelang on 13 September 2008, 23:16Jasså är du gnällbälting du också? Spännande, vi kanske känner varandra IRL då 😀
EDIT: Nej om du heter samma IRL osm du heter här så känner inte jag dig,,,jag heter ju inte bullen71 IRL 😀
Jasså är du gnällbälting du också? Spännande, vi kanske känner varandra IRL då 😀
EDIT: Nej om du heter samma IRL osm du heter här så känner inte jag dig,,,jag heter ju inte bullen71 IRL 😀
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 23:17Att vissa retar upp sig beror säkert på kromosomer, arv, miljö, personliga förhållanden eller brist på personliga förhållanden och endorfiner.
Jag retar inte upp mig på inlägg som för mig verkar obegripliga utan ser de som en intellektuell utmaning. >Hur
Att vissa retar upp sig beror säkert på kromosomer, arv, miljö, personliga förhållanden eller brist på personliga förhållanden och endorfiner.
Jag retar inte upp mig på inlägg som för mig verkar obegripliga utan ser de som en intellektuell utmaning. >Hur
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 23:18Bullen - Samma här.
Bullen - Samma här.
Quote from Magnus Gelang on 13 September 2008, 23:19Ja David,,,,det gör jag också,,,,,,,,,,,,till en viss gräns......
Ja David,,,,det gör jag också,,,,,,,,,,,,till en viss gräns......
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 23:21Gränser är till för att forsera. Gör det bullen!
Gränser är till för att forsera. Gör det bullen!