Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatChatsida
You need to log in to create posts and topics.

Sedan träffar jag här en massa glada, trevliga o engagerade människor som gillar att träna.
Det finns även andra som inte tränar så mycket eller är så glada o trevliga, men de får ju också vara här.
De kanske kan se ljuset i tunneln om de plockar av sig

(L) David P

Ok,,,

Det finns en lösning på detta men det har redan varit uppe i en annan evighetstråd, och det är att göra som på Happymtb där man kan markera inlägg från användare i forumet, dvs dom syns då inte i trådarna. Funkar bra där men trivselmaffian här anser att d

Då går att PM:a, eller hur. Det fungerade innan idag.

Vaddå PM:a? Ska den som har vettiga svar på en fråga PM:a den som ställde frågan så de som vill tramsa kan göra det i tråden?

De som anser att vissa inte har något att säga kan pm:a någon som uppfyller alla kriterier så får de säkert svar på lämpligt sätt och nivå.
Då blir det färre svar att läsa.

Men t.ex jag vet inte vem som kan svaren på mina frågor,,,,,om jag visste det så skulle jag kanske PM:a den personen. Då är det väl bättre att jag frågar i en tråd och så får den som har vettiga svar på min fråga svara och alla andra som vill tjattra kan

Det inte lätt att veta om det är "chatter" eller "seriösa" svar alternativt frågor.

Jag använder pm ofta, både för frågor och svar.
Precis som att människor pm:ar frågor och svar till mig.

Det finns alltid folk på siter som jag uppfattar som mer eller

Nej kanske inte censur, men lite självcensur/självdisciplin skulle inte skada. Varför väljer du förresten att PM:A svar och inte låta ta alla i en tråd ta del av din kunskap förresten?