Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 09:14Bra idé Linus. YouTube har ju den typen av betygsättning i kommentarsdelen så att idiotinläggen blir dolda och informativa inlägg lyfts fram.
Hoppas att Olle kan testa nåt liknande här.
Nackdelen är ju att det lätt missbrukas så att en del personer nertum
Bra idé Linus. YouTube har ju den typen av betygsättning i kommentarsdelen så att idiotinläggen blir dolda och informativa inlägg lyfts fram.
Hoppas att Olle kan testa nåt liknande här.
Nackdelen är ju att det lätt missbrukas så att en del personer nertum
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 09:32Tänk vad många "idiotinlägg" som kommer i vissa trådar.
Frågan är vilka som avses att vara "idioterna"?
Tänk vad många "idiotinlägg" som kommer i vissa trådar.
Frågan är vilka som avses att vara "idioterna"?
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 09:39Ja tänk tex vilken dynga jag skulle tycka vore intressant!
Lösningen är fortfarande att skapa en egen grupp! Med inträdesprov och DNA-test.
Ja tänk tex vilken dynga jag skulle tycka vore intressant!
Lösningen är fortfarande att skapa en egen grupp! Med inträdesprov och DNA-test.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 11:25Vi pratar om idiotiska inlägg, inte om "idioter". Jag är rätt säker på att alla som hittar hit och postar på Funbeat är relativt intelligenta människor, inga idioter.
Men vad avgör om det blir ett idiotinlägg eller inte? Till syvende och sist, den som pos
Vi pratar om idiotiska inlägg, inte om "idioter". Jag är rätt säker på att alla som hittar hit och postar på Funbeat är relativt intelligenta människor, inga idioter.
Men vad avgör om det blir ett idiotinlägg eller inte? Till syvende och sist, den som pos
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 12:08Snarare den som är på dåligt humör och sitter här istället för att träna.
Endorfiner ska inte underskattas.
Snarare den som är på dåligt humör och sitter här istället för att träna.
Endorfiner ska inte underskattas.
Quote from Lena O on 13 September 2008, 12:20Du postar rätt mycket David
Du postar rätt mycket David
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 12:21Men så tränar jag rätt mycket också.
Men så tränar jag rätt mycket också.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 12:56Nu känner jag känslan av dålig stil här! Träning som omkullkastar FB!? Det får inte hända! Man bör nog ha en PT som postar på FB. Sen ska det stå i anställningsbeviset att det ska bara passa vissa, det som skrivs. Alltid utfylligt så att man slipper tänka
Nu känner jag känslan av dålig stil här! Träning som omkullkastar FB!? Det får inte hända! Man bör nog ha en PT som postar på FB. Sen ska det stå i anställningsbeviset att det ska bara passa vissa, det som skrivs. Alltid utfylligt så att man slipper tänka
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:13Peter har trots allt en poäng.
Han klargör att den som postar avgör om det är ett idiotinlägg och därmed har ännu en Chattråd kommit tillbaka till ruta ett.
Det är den som postar som avgör vad det är!
Ett inlägg i debatten , ett inlägg i www, ett inlägg
Peter har trots allt en poäng.
Han klargör att den som postar avgör om det är ett idiotinlägg och därmed har ännu en Chattråd kommit tillbaka till ruta ett.
Det är den som postar som avgör vad det är!
Ett inlägg i debatten , ett inlägg i www, ett inlägg
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 13:2714:00 Håller vi tummarna!!
14:00 Håller vi tummarna!!