Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatChatsida
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker tvärtom - det är ett jäkla jobb att markera alla dessa tävlingar som kommer upp som diskussionstrådar som ointressanta.
Skulle man inte kunna tänka sig att då man lägger upp en tävling så är det bara en tävling. Sen kan man knyta en diskussion

Tanke: tänk om man kunde klicka i
Prenumerera på gruppens diskussioner
Prenumerera på gruppens tävlingar

när man går med i en grupp, då kan alla välja vad de vill se från gruppen. De som vill kan klicka i båda, en kan välja bara diskussioner och en annan

Lady Godiva: En toppenidé 😀

Bra idé LG!

Och vill man bara kunna gå in och läsa och svara utan att få meddelande om olästa diskussioner prenumererar man inte på något. Man är ju med i gruppen ändå, men man får inga uppdateringar om vad som händer.

Missade en hel sida med diskussioner som ploppat upp medan jag skrev - raderar därför.

Christer: Har vi inte redan redat ut detta?? Det är mig du ska fråga när du behöva veta vad du tycker.

En chat skulle absolut tar bort en massor frågor som redan har ställts i forumet.
Kan tänka mig att det skulle finnas en hel del folk där inne men samt

Fia: Jag med ... bra idé av Båda Christer och LG

Jag tycker att forumet är oslagbart på det sättet att man kan ställa en fråga och få utmärkta svar inom ett dygn. Skulle man ta det på en chatt så skulle väldigt många inte kunna svara eftersom att man måste vara online just när man ställer frågan. Forume

Jag har tidigare föreslagit att någon i respektive fack startar en grupp med lopp och en grupp med tävlingar.
Då kan alla evenemang i Ödeträsk eller Persbo hamna på rätt ställe.
Tävlar man mycket eller rullar rundor på motionslopp så går man med i lämplig