Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatChatsida
You need to log in to create posts and topics.

Vi gymmare kanske kan komma in och skapa ordning. 😉 *säger jag, medlem i båda grupperna.*

Att ha en smiley inne i textraden är diskvalificerande.

Mycket möjligt, David. Men det sk*ter jag i...att Du tycker.

David, du är mycket väl medveten om att du underhåller en del människor, och retar gallfeber på andra. Antagligen tycker du det är kul (dvs. båda). Men vi är många som skall samsas här, och det funkar liksom inte om man skall göra allt till sin personliga

Då borde de som har dåligt humör fundera på hur de ser världen och samtidigt kan man hoppa över inlägg som inte faller en i smaken.
Det gör jag ofta.

David, jag brukar ha den goda smaken att bemöta alla inlägg som är riktade mot mig personligen. Så även här. Huruvida jag BLIR på bra eller dåligt humör, beror på vederbörandes förmåga/oförmåga att lägga fram sin åsikt på ett trevligt sätt.

Fö gillar jag

Linus,
"PS. Plus att människan är lat av naturen och att om man vill att folk inte ska använda forumet så som idag så måste man styra starkt så att sajten starkt uppmuntrar folk att söka istället för att slänga ut en fråga. DS"

Människan (åtminstone jag,

Stavas inte chatt med två t annars blir det chat(tjat)!

Hu så många inlägg om att det är för många inlägg!

"Den dag någon skapar en seriös löpargrupp där spammande inte är tillåtet är jag den första som går med. Lustigt nog är det här inget problem i t.ex. gruppen styrketräning, där är alla seriösa även om det naturligtvis också skämtas ibland. Så det stora pr