Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 09:45Så bra! Jag skulle kanske gå med i maratongruppen
Så bra! Jag skulle kanske gå med i maratongruppen
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 09:47Gör du det, inte för att det kommer att göra någon skillnad 🙂
Gör du det, inte för att det kommer att göra någon skillnad 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 09:49Det beror kanske på att så många joggare är oseriösa löpare i grund och botten?
Det beror kanske på att så många joggare är oseriösa löpare i grund och botten?
Quote from Elias Engqvist on 12 September 2008, 10:05Krister Lind: "Intressant att se christer s hålla med om problemet."
Jasså, om du tycker det är intressant kanske det lär dig nåt om dig själv? Nämligen att du inte redan vet så mycket som du tror?!
Och tråden om halv-> helmarathon - jag la in ett skämt
Krister Lind: "Intressant att se christer s hålla med om problemet."
Jasså, om du tycker det är intressant kanske det lär dig nåt om dig själv? Nämligen att du inte redan vet så mycket som du tror?!
Och tråden om halv-> helmarathon - jag la in ett skämt
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:11Men hörrni, kan vi inte fokusera på sakfrågan, det *är* ju ett problem, eftersom diskussioner av den här typen dyker upp då och då. På något sätt måste vi komma överens, frågan är hur.
Men hörrni, kan vi inte fokusera på sakfrågan, det *är* ju ett problem, eftersom diskussioner av den här typen dyker upp då och då. På något sätt måste vi komma överens, frågan är hur.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:16Jag ska träna nu så ni får chat(t)a vidare.
Jag ska träna nu så ni får chat(t)a vidare.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:17Denna diskussion börjar att spåra ur!
Denna diskussion börjar att spåra ur!
Quote from mats1976@gmail.com on 12 September 2008, 10:21Sällan jag har skrattat så mycket som när jag läste alla svar....
Olle lär om inte annat, förstå Pers problem...som ni(vi) andra givit ett bra exempel på. Utom jag då förstås som kommit med bra och konkreta förslag. (H)
Sällan jag har skrattat så mycket som när jag läste alla svar....
Olle lär om inte annat, förstå Pers problem...som ni(vi) andra givit ett bra exempel på. Utom jag då förstås som kommit med bra och konkreta förslag. (H)
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:28UNSUBSCRIBE
UNSUBSCRIBE
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 10:40Synd att man inte kan välja att enbart prenumerera på en grupps tävlingar, som t ex i gruppen löpning. Då skulle den hågade kunna få veta när det lagts till nya tävlingar men inte när det startats nya trådar eller pladdrats i de befintliga.
Synd att man inte kan välja att enbart prenumerera på en grupps tävlingar, som t ex i gruppen löpning. Då skulle den hågade kunna få veta när det lagts till nya tävlingar men inte när det startats nya trådar eller pladdrats i de befintliga.