Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 14:43Linus! Jag funderade just på att förseslå detsamma. Bredvid en persons avatar kan finnas knapp för flagga / ignorera. Fet stil / osynlig stil. Då skulle aldrig dina eller Fredrikas inlägg dränkas i bruset.
Linus! Jag funderade just på att förseslå detsamma. Bredvid en persons avatar kan finnas knapp för flagga / ignorera. Fet stil / osynlig stil. Då skulle aldrig dina eller Fredrikas inlägg dränkas i bruset.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 14:52Då måste det vara enklare att PM:a oraklen än att starta en massa trådar om allt möjligt som redan har avhandlats femtio gånger.
Linus har t ex en grupp för snabba VRcyklister(Ubåt 8).
Där kan avhandlas sittsår, belgisk kedja, sportdryck och andra intre
Då måste det vara enklare att PM:a oraklen än att starta en massa trådar om allt möjligt som redan har avhandlats femtio gånger.
Linus har t ex en grupp för snabba VRcyklister(Ubåt 8).
Där kan avhandlas sittsår, belgisk kedja, sportdryck och andra intre
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 14:57"Belgisk kedja"! Har det något med Belgian Blue att göra?
"Belgisk kedja"! Har det något med Belgian Blue att göra?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:03Kedjan till nosringen på tjuren?
Kedjan till nosringen på tjuren?
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:11Chat skulle vara bra! Privat, Knuten till grupp, Knuten till träningskompisar, Global.
Eftersom det finns så mycket kunskap bland folket här så skulle man säkert kunna få svar på frågor i realtid. Borde även finnas potential att få fart på fler folk som
Chat skulle vara bra! Privat, Knuten till grupp, Knuten till träningskompisar, Global.
Eftersom det finns så mycket kunskap bland folket här så skulle man säkert kunna få svar på frågor i realtid. Borde även finnas potential att få fart på fler folk som
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:32Jag håller med David om att folk kunde besvära sig lite mer genom att söka först och fråga sen... å andra sidan kan man ju strunta i att svara om man inte känner för det, i stället för att vara syrlig...
Edit: Eller vara snäll och hänvisa till den/de an
Jag håller med David om att folk kunde besvära sig lite mer genom att söka först och fråga sen... å andra sidan kan man ju strunta i att svara om man inte känner för det, i stället för att vara syrlig...
Edit: Eller vara snäll och hänvisa till den/de an
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:42Det är väl inte syrligt att hänvisa till andra diskussioner. Kan ju vara så att man redan svarat i den tråden och inte vill ta om allt igen. Det är ju att svara det också.
Det är väl inte syrligt att hänvisa till andra diskussioner. Kan ju vara så att man redan svarat i den tråden och inte vill ta om allt igen. Det är ju att svara det också.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:48Man kanske skulle ta och utöka sökfunktionen så att man kan söka i en grupp t.ex. det borde ju "lasta" databasen mindre...
Man kanske skulle ta och utöka sökfunktionen så att man kan söka i en grupp t.ex. det borde ju "lasta" databasen mindre...
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 08:37Men även om man är duktig och söker först så kommer man till en tråd som innehåller 3 bra svar, 10 onliners, några personangrepp mm
Nej, det är sjukt jobbigt att ha 500 olästa inlägg efter en dag på jobbet - och när man väl tar sig tid att gå igenom dem
Men även om man är duktig och söker först så kommer man till en tråd som innehåller 3 bra svar, 10 onliners, några personangrepp mm
Nej, det är sjukt jobbigt att ha 500 olästa inlägg efter en dag på jobbet - och när man väl tar sig tid att gå igenom dem
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 08:46En till idé jag fick: om folk som läser trådar kan tagga enskilda inlägg som intressanta/ointressanta, så skulle andra kunna välja att bara läsa intressanta inlägg:
Om någon exempelvis ställer en fråga om hur bra en viss löpsko är, och det blir 50 svar v
En till idé jag fick: om folk som läser trådar kan tagga enskilda inlägg som intressanta/ointressanta, så skulle andra kunna välja att bara läsa intressanta inlägg:
Om någon exempelvis ställer en fråga om hur bra en viss löpsko är, och det blir 50 svar v