Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 08:02Varför det?
Du satt själv igår? och lade in samma tråd i flera grupper.
Varför det?
Du satt själv igår? och lade in samma tråd i flera grupper.
Quote from mats1976@gmail.com on 12 September 2008, 08:05"OT-problemet" är svårt att komma undan, det ena ger det andra som ger det tredje osv...
Däremot tror jag mer på att använda underrubriker till grupperna. T.ex. under gruppen Längdskidor så kan det finnas undergrupper som handlar om t.ex. Teknik, Stavar,
"OT-problemet" är svårt att komma undan, det ena ger det andra som ger det tredje osv...
Däremot tror jag mer på att använda underrubriker till grupperna. T.ex. under gruppen Längdskidor så kan det finnas undergrupper som handlar om t.ex. Teknik, Stavar,
Quote from Elias Engqvist on 12 September 2008, 08:07Lars Johansson: "...och nu har Per fått tillräckligt många svar..."
Tänk vilken tur att vi har såna som Lars här som trots att han bara varit med en månad vet ALLT om vad funbeats 41000+ medlemmar tycker!
Lars, då du skrev det där hade Per formulerat et
Lars Johansson: "...och nu har Per fått tillräckligt många svar..."
Tänk vilken tur att vi har såna som Lars här som trots att han bara varit med en månad vet ALLT om vad funbeats 41000+ medlemmar tycker!
Lars, då du skrev det där hade Per formulerat et
Quote from Elias Engqvist on 12 September 2008, 08:14F. ö. kan jag hålla med om problemet att det kan vara jobbigt att "läsa ikapp" ibland, håller inte inte med om att OT-inslagen är dåliga (jag kan hålla fler saker i huvudet samtidigt) men inser att det är svårt att hitta på något bra för att lösa probleme
F. ö. kan jag hålla med om problemet att det kan vara jobbigt att "läsa ikapp" ibland, håller inte inte med om att OT-inslagen är dåliga (jag kan hålla fler saker i huvudet samtidigt) men inser att det är svårt att hitta på något bra för att lösa probleme
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 08:33Intressant att se christer s hålla med om problemet. Jag har bara varit medlem här ett tag, men har snabbt lärt mig att christer s och en David P är bland de största spammarna i olika trådar.
Nu senast läste jag entråd där en medlem frågade om råd att gå
Intressant att se christer s hålla med om problemet. Jag har bara varit medlem här ett tag, men har snabbt lärt mig att christer s och en David P är bland de största spammarna i olika trådar.
Nu senast läste jag entråd där en medlem frågade om råd att gå
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 08:41Det finns bara en David P!
Du har varit väldigt aktiv med många intelligenta inlägg? I vilka grupper?
Jag använder något som kallas PM, allt som oftast om jag har något intelligent att delge någon, om deras specifika fråga som relateras till deras träni
Det finns bara en David P!
Du har varit väldigt aktiv med många intelligenta inlägg? I vilka grupper?
Jag använder något som kallas PM, allt som oftast om jag har något intelligent att delge någon, om deras specifika fråga som relateras till deras träni
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 08:44Nu misstänker jag att den här tråden snart kommer att bryta ut i fullt krig, så jag vill hinna säga något när man fortfarande vågar titta in. Det stämmer att David och Christer står för många oneliners - en del av oss upplever dem som "spam", andra tycker
Nu misstänker jag att den här tråden snart kommer att bryta ut i fullt krig, så jag vill hinna säga något när man fortfarande vågar titta in. Det stämmer att David och Christer står för många oneliners - en del av oss upplever dem som "spam", andra tycker
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 08:48Då är det bara att starta en sluten grupp som kommer att självdöd inom en vecka för att det blir tråkigt.
Då är det bara att starta en sluten grupp som kommer att självdöd inom en vecka för att det blir tråkigt.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 08:55David, jag tror inte slutna grupper är lösningen. Men har du något förslag på hur vi skall samsas i "Löpning"? För jag vet banne mig inte.
David, jag tror inte slutna grupper är lösningen. Men har du något förslag på hur vi skall samsas i "Löpning"? För jag vet banne mig inte.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 08:58Det är väl jättebra med en sluten grupp "Vi seriösa löpare"!
Då kan admin för gruppen välja ut "De seriösa" eller så kör ni med omröstning bland befintliga medlemmar.
Det är väl jättebra med en sluten grupp "Vi seriösa löpare"!
Då kan admin för gruppen välja ut "De seriösa" eller så kör ni med omröstning bland befintliga medlemmar.