Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatChatsida
You need to log in to create posts and topics.

Det finns slutna grupper som är väldigt seriösa.

...och nu har Per fått tillräckligt många svar för att förstå att vi på ett eller annat sätt fullständigt håller med han och Olle har "också förstått" att detta är en klurighet att lösa...så nu kan man egentligen fimpa denna diskussion "och gå vidare"!

Håller absolut med om att de flaggade trådarna borde ha en egen sida... Jag använder knappt översiktssidan längre, trots att jag gillade den innan. Det är så svårt att hitta!

Jepp saknar verkligen en chat precis av samma anledning som någon tidigare skrev: diskussionen börjar en (seriös) fråga/ämne för att sedan glida iväg på ämnen som inte alltid tillhör det tråden egentligen rörde sig om...När kommer chatten Olle??????

Men skulle det hjälpa? En chatt kräver ju att man är online samtidigt och det är ju inte alltid det är så med alla dessa trådar som glider OT. Och även om folk är online samtidigt så tror jag inte de kommer att tänka så här "oj nu är jag och x på väg ut i

Men som det är nu är det BARA i trådarna som chatpratet finns (uppenbarligen tar det emot att *chatta* via mess utan man vill att andra ska kunna vara delaktiga också.) Fanns det en chat blir det lättare att dirigera chattare dit isf till tråden 🙂

Jag

Håller med bullen, tror inte att OT-inläggen kommer att försvinna pga detta. Om det fanns en chat här så skulle det säkert fylla ett nytt behov: att småprata med träningskompisarna mm. Inget fel med det, för trots att det finns MSN, ICQ mm så har ju t.ex.

Borde inte folk använda sökfunktionen innan de ställer samma fråga som redan avhandlats femtio gånger tidigare?
Eller ställer samma fråga i flera grupper, alternativt startar nya trådar?

Så som forumet är uppbyggt idag tycker jag att det uppmuntrar till att skriva nytt istället för att söka.

PS. Plus att människan är lat av naturen och att om man vill att folk inte ska använda forumet så som idag så måste man styra starkt så att sajten starkt uppmuntrar folk att söka istället för att slänga ut en fråga. DS