Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatChatsida
You need to log in to create posts and topics.

För att bli bättre måste man flytta sina gränser och även våga utmana sig själv.

Tycker det är en väldig skillnad på att utmana och testa sina gränser för att bli bättre på nåt och att ändra sina gränser för vad man tål i ett forum. Och nej jag tycker inte det är speciellt kul när en seriös fråga besvaras med en massa dumma one-liners

Det handlar om minne Bullen.

Va? Nu tappade du mig. Vad handlar om minne? Vad jag skrev från början? Kan man inte ändra det man skrev menar du?

Det du kallar dumma "one liners" har kanske en djupare innebörd för andra människor som har en annan bakgrund än den du har.
Kan till och med vara som så att vissa svar baseras på någon form av kunskap eller erfarenhet.

Jag ska cykelträna fyra-fem timmar

Bullen - Du kan inte ändra på det du skrev i mitt huvud. Sen kan du väl ändra vad du vill!

Jobbar du på FRA?

Nej, Bullen sitter inte ens i samma vagn som jag, vilken man tydligen kan bli tappad från. Men jag överhörde samtalet när hon klev på.

David: Nej jag har inga tips till dig ang cykling imorgon mer än att använd hjälm och cykla försiktigt.

Andreas: Du har tappat mig totalt, vad har jag skrivit i ditt minne?

Och jag undrar fortfarande om nån vet var man kan se sina uppgifter.

Flåt Bullen, var ordentligt otrevlig!

Ska föröka besvara din fråga.

Du hade i din personliga information tidigare med att du bodde i Örebro. Det minns jag eftersom du i trådar dök upp som en person som bor nära mig. Du har nu av någon anledning valt att