Quote from Guest on 8 March 2010, 15:57Lite tråkigt att man inte kan citera folk när man skriver i forumen.
Kommer denna funktion komma?
Lite tråkigt att man inte kan citera folk när man skriver i forumen.
Kommer denna funktion komma?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:07Skojar du?
"ctrl c " på biten du vill citera och sedan "ctrl v" dit du vill ha citatet.
Jag är 71 och kan det.
Vad glad jag blev.Såvida det nu inte var ett skämt.
Skojar du?
"ctrl c " på biten du vill citera och sedan "ctrl v" dit du vill ha citatet.
Jag är 71 och kan det.
Vad glad jag blev.
Såvida det nu inte var ett skämt.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:13Kg: Hehe tror inte du riktigt fattar vad jag menar
Att kopiera kan vem som helst göra. Men inte samma sak som en citatknapp
Kg: Hehe tror inte du riktigt fattar vad jag menar
Att kopiera kan vem som helst göra. Men inte samma sak som en citatknapp
Quote from Camilla Höög on 8 March 2010, 16:20Det här har diskuterats många gånger redan.
Främsta skälet till att inte ha någon citatknapp är att det så lätt missbrukas.
K-Gs metod fungerar oftast bra och då slipper vi att hela inlägg citeras.
Det här har diskuterats många gånger redan.
Främsta skälet till att inte ha någon citatknapp är att det så lätt missbrukas.
K-Gs metod fungerar oftast bra och då slipper vi att hela inlägg citeras.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:41Fattade tydligen inte.
Har svårt med det nya "svenska" språket.Håller dock med Anders:
Vissa trådar växer väl fort och ibland ser man hur det ibland läggs in en massa som redan skrivits.
Borde vara bra nog med att citera det viktiga - ej det hela.
Fattade tydligen inte.
Har svårt med det nya "svenska" språket.
Håller dock med Anders:
Vissa trådar växer väl fort och ibland ser man hur det ibland läggs in en massa som redan skrivits.
Borde vara bra nog med att citera det viktiga - ej det hela.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:50Håller fullständigt med K-G!
Och att denna sk. "citat-funktion" inte finns här på FB är en av anledningarna till att jag väljer just denna site!
Håller fullständigt med K-G!
Och att denna sk. "citat-funktion" inte finns här på FB är en av anledningarna till att jag väljer just denna site!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 19:21Jag håller med dig K-G....dvs att man kan väl för faan skita i att citera några rader som redan finns typ en liten bit över det man redan skriver. Varför kan vi inte skriva det vi vill å tycker å kanske med en liten sån här "ref det tidigare inlägget"....
Jag håller med dig K-G....dvs att man kan väl för faan skita i att citera några rader som redan finns typ en liten bit över det man redan skriver. Varför kan vi inte skriva det vi vill å tycker å kanske med en liten sån här "ref det tidigare inlägget"....
Quote from Elias Engqvist on 8 March 2010, 19:46Så här kan man citera:
Kjell är ful i mun: "...för faan skita..." och "...Varför i helvete..."
Så ska man väl inte skriva?"Hur underbart vore det om vi kunde sluta citera varandra för att komma med pekpinnar." - Ojdå 😉
Så här kan man citera:
Kjell är ful i mun: "...för faan skita..." och "...Varför i helvete..."
Så ska man väl inte skriva?
"Hur underbart vore det om vi kunde sluta citera varandra för att komma med pekpinnar." - Ojdå 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:42herrejävlar vilket motstånd. Jag tycker personligen det är bra så man för det första kan se vad man citerar medans man skriver inlägget. Är det ett långt inlägg få man komma ihåg alltoch ibland skriva fler än ett..
Dessutom lser man lite lättare när man
herrejävlar vilket motstånd. Jag tycker personligen det är bra så man för det första kan se vad man citerar medans man skriver inlägget. Är det ett långt inlägg få man komma ihåg alltoch ibland skriva fler än ett..
Dessutom lser man lite lättare när man
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:48Jag håller med om att det kan vara svårt att komma ihåg citaten eftersom man inte kan scrolla ner och se tidigare poster när man skriver.
Jag börjar just nu tvivla på om det var Danny eller vem som skrev posten precis. Christer har skrivit tror jag. Kans
Jag håller med om att det kan vara svårt att komma ihåg citaten eftersom man inte kan scrolla ner och se tidigare poster när man skriver.
Jag börjar just nu tvivla på om det var Danny eller vem som skrev posten precis. Christer har skrivit tror jag. Kans