Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatCitat?
You need to log in to create posts and topics.

Jaha....då ska väl jag oxo börja att så smått redigera mina tidigare sagda åsikter. Vet att jag sagt "PUNKT SLUT" men eftersom många hört av sig i min privata sfär (1 st) så vill jag komma med en mindre brasklapp. Jag har INGET emot citerande av typ litte

Kjell sa:
"Jaha....då ska väl jag oxo börja att så smått redigera mina tidigare sagda åsikter. Vet att jag sagt "PUNKT SLUT" men eftersom många hört av sig i min privata sfär (1 st) så vill jag komma med en mindre brasklapp. Jag har INGET emot citerande a

kan man inte utveckla en ny citatfunktion som inte ser ut som alla andra? Kanske en form av länkning till orginalinlägget.

Citat bygger ofta på en del av originalet vilket kan vara svårt att länka till.....

Gmail har en variant där dom gömmer citerad text och man kan ta fram den vid behov....

Om citatfunktionen automatiskt rensade bort nästlade citat OCH utnyttjade "spoiler"funktionaliteten på alla rader > 2 så kunde man hålla det ganska snyggt.

Låter rimligt.

Jag föredrar också att ha en citatfunktion. Det är vad man förväntar sig på ett modernt forum, allt annat känns ammatörmässigt.
IMHO