Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:27Jaha....då ska väl jag oxo börja att så smått redigera mina tidigare sagda åsikter. Vet att jag sagt "PUNKT SLUT" men eftersom många hört av sig i min privata sfär (1 st) så vill jag komma med en mindre brasklapp. Jag har INGET emot citerande av typ litte
Jaha....då ska väl jag oxo börja att så smått redigera mina tidigare sagda åsikter. Vet att jag sagt "PUNKT SLUT" men eftersom många hört av sig i min privata sfär (1 st) så vill jag komma med en mindre brasklapp. Jag har INGET emot citerande av typ litte
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:42Kjell sa:
"Jaha....då ska väl jag oxo börja att så smått redigera mina tidigare sagda åsikter. Vet att jag sagt "PUNKT SLUT" men eftersom många hört av sig i min privata sfär (1 st) så vill jag komma med en mindre brasklapp. Jag har INGET emot citerande a
Kjell sa:
"Jaha....då ska väl jag oxo börja att så smått redigera mina tidigare sagda åsikter. Vet att jag sagt "PUNKT SLUT" men eftersom många hört av sig i min privata sfär (1 st) så vill jag komma med en mindre brasklapp. Jag har INGET emot citerande a
Quote from Therese Woodhill on 14 March 2010, 11:17kan man inte utveckla en ny citatfunktion som inte ser ut som alla andra? Kanske en form av länkning till orginalinlägget.
kan man inte utveckla en ny citatfunktion som inte ser ut som alla andra? Kanske en form av länkning till orginalinlägget.
Quote from Panama B on 14 March 2010, 21:23Citat bygger ofta på en del av originalet vilket kan vara svårt att länka till.....
Gmail har en variant där dom gömmer citerad text och man kan ta fram den vid behov....
Citat bygger ofta på en del av originalet vilket kan vara svårt att länka till.....
Gmail har en variant där dom gömmer citerad text och man kan ta fram den vid behov....
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 08:59Om citatfunktionen automatiskt rensade bort nästlade citat OCH utnyttjade "spoiler"funktionaliteten på alla rader > 2 så kunde man hålla det ganska snyggt.
Om citatfunktionen automatiskt rensade bort nästlade citat OCH utnyttjade "spoiler"funktionaliteten på alla rader > 2 så kunde man hålla det ganska snyggt.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 10:33Låter rimligt.
Låter rimligt.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 11:28Jag föredrar också att ha en citatfunktion. Det är vad man förväntar sig på ett modernt forum, allt annat känns ammatörmässigt.
IMHO
Jag föredrar också att ha en citatfunktion. Det är vad man förväntar sig på ett modernt forum, allt annat känns ammatörmässigt.
IMHO