Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 15:09Tack så hjärtligt!
Tack så hjärtligt!
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:51Åberg.
Din åsikt hade jag i åtanke, men "out of date" för det mesta så vågade jag inte.Dannys max 5 rader är också bra. Utan knapp.
Citat-max 5 rader + en separat färg. Mina 2 cent som några anser vara ett bra tillägg.Ibland ser man ju någon som kopie
Åberg.
Din åsikt hade jag i åtanke, men "out of date" för det mesta så vågade jag inte.
Dannys max 5 rader är också bra. Utan knapp.
Citat-max 5 rader + en separat färg. Mina 2 cent som några anser vara ett bra tillägg.
Ibland ser man ju någon som kopie
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:52Alla inlägg borde vara max fem rader.
Alla inlägg borde vara max fem rader.
Quote from Panama B on 9 March 2010, 17:07Gud såg att diskussionsinläggen blev för långa och skapade Twitter på 8:e dagen
Gud såg att diskussionsinläggen blev för långa och skapade Twitter på 8:e dagen
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 17:21Magnus, haha!
Magnus, haha!
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 17:25Det finns en ganska enkel löning som aqnvänds på en del sidor (se t.ex. Börssnack på DI) där inläggen numreras enligt #0, #1 etc.
Då kan man enkelt börja med att hänvisa till aktuellt nummer istället för att kopiera in eller använda citat på olika sätt!
Det finns en ganska enkel löning som aqnvänds på en del sidor (se t.ex. Börssnack på DI) där inläggen numreras enligt #0, #1 etc.
Då kan man enkelt börja med att hänvisa till aktuellt nummer istället för att kopiera in eller använda citat på olika sätt!
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:09En variant kunde också vara att rensa bort nästlade citat och bilder (och annan kod) för att undvika enorma textmassor.
...och smileys 🙂 🙂 😉 😉 😉 (H) (H) x 1000
En variant kunde också vara att rensa bort nästlade citat och bilder (och annan kod) för att undvika enorma textmassor.
...och smileys 🙂 🙂 😉 😉 😉 (H) (H) x 1000
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:16Det är ganska onödigt att skriva sina memoarer i inläggen.
Skulle någon vilja ha någon levnadsbeskrivning så finns det PM eller utrymme att skriva på presentationssidan.
Det är ganska onödigt att skriva sina memoarer i inläggen.
Skulle någon vilja ha någon levnadsbeskrivning så finns det PM eller utrymme att skriva på presentationssidan.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:20David?
Vem är du?
David?
Vem är du?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:27Det står i presentationen.
För övrigt är jag Mors lille påg.
Det står i presentationen.
För övrigt är jag Mors lille påg.