Quote from Christer Berg on 9 March 2010, 18:29K-G: David är ett Troll. Dvs, "en användare som skriver artiklar eller debattinlägg på Internet (framför allt över Usenet och på internetforum) med huvudsyfte att reta upp övriga användare. De är mestadels ointresserade av fakta eller att föra en egentlig
K-G: David är ett Troll. Dvs, "en användare som skriver artiklar eller debattinlägg på Internet (framför allt över Usenet och på internetforum) med huvudsyfte att reta upp övriga användare. De är mestadels ointresserade av fakta eller att föra en egentlig
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:31Ja så?
Ja så?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:38Christian.
Så pass vet jag + att de flesta här på Funbeat tycker synd om honom och de andra trollen.
David + Andreas A. + Christer S. Vem mer?1. Garvar dock gott vid vissa inlägg de gör. Även när de hackar på mig.
2. Varför gillar troll att hacka mer ä
Christian.
Så pass vet jag + att de flesta här på Funbeat tycker synd om honom och de andra trollen.
David + Andreas A. + Christer S. Vem mer?
1. Garvar dock gott vid vissa inlägg de gör. Även när de hackar på mig.
2. Varför gillar troll att hacka mer ä
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:44>skryt med titlar
?
Exakt var har jag nämnt något om titlar?
>skryt med titlar
?
Exakt var har jag nämnt något om titlar?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:47David.
Har du en titel?
David.
Har du en titel?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:48Fp.
Fp.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:53Fp = Folkpartist?
Kan du skriva enradiga kommentarer så kan andra också.Tillägg.
Jag + flera andra här på Funbeat tycker synd om dig.Du skriver inte sällan roliga kommentarer,
så varför göra dig till ett åtlöje ibland.Kom fram och var med.
Tror du
Fp = Folkpartist?
Kan du skriva enradiga kommentarer så kan andra också.
Tillägg.
Jag + flera andra här på Funbeat tycker synd om dig.
Du skriver inte sällan roliga kommentarer,
så varför göra dig till ett åtlöje ibland.
Kom fram och var med.
Tror du
Quote from Panama B on 9 March 2010, 19:56Och Gud såg på 9:e dagen att Twitter inte löste alla problem och skapade "Markera som Ointressant" knappen
Och Gud såg på 9:e dagen att Twitter inte löste alla problem och skapade "Markera som Ointressant" knappen
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 20:00Och vad är detta Twitter som nämns?
Som sagt. Hänger inte alltid med.
Måste väl slå upp det ordet också.
Och vad är detta Twitter som nämns?
Som sagt. Hänger inte alltid med.
Måste väl slå upp det ordet också.
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2010, 20:43*) K-G: Varför kom jag med på den där listan på troll. Min fru kallar mig nåt helt annat.
*) Jag förstår inte att du gömmer dig bakom din ålder hela tiden. Du kan inte skylla på din ålder så fort du inte förstår nåt!
*) Och jag är inte troll-aktig, jag
*) K-G: Varför kom jag med på den där listan på troll. Min fru kallar mig nåt helt annat.
*) Jag förstår inte att du gömmer dig bakom din ålder hela tiden. Du kan inte skylla på din ålder så fort du inte förstår nåt!
*) Och jag är inte troll-aktig, jag