Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:37Daniel: Vill du så kan jag leta efter tidigare diskussioner där citering diskuterats och lägga in en länk här (om jag hittar nån).
Daniel: Vill du så kan jag leta efter tidigare diskussioner där citering diskuterats och lägga in en länk här (om jag hittar nån).
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:39Varför skulle jag vilja det?
PS: det var inte tänkt att vara snorkig. Jag var bara lite fundersam. Men för att vara klar: nej, det vill jag inte.
Varför skulle jag vilja det?
PS: det var inte tänkt att vara snorkig. Jag var bara lite fundersam. Men för att vara klar: nej, det vill jag inte.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:41Hehe du försöker Daniel 🙂
För någon som kanske inte läser igenom tråden kan citatet som du nyss gjorde verka som det kommer från dig, även med situationstecken.
Nu ser man ganska bra att det kommer från ovan talare men det skulle man lätt missa med n
Hehe du försöker Daniel 🙂
För någon som kanske inte läser igenom tråden kan citatet som du nyss gjorde verka som det kommer från dig, även med situationstecken.
Nu ser man ganska bra att det kommer från ovan talare men det skulle man lätt missa med n
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:45Jag gissade utifrån det du skrivit i inlägget innan. Får jag be dig utveckla vad du menade?
Jag gissade utifrån det du skrivit i inlägget innan. Får jag be dig utveckla vad du menade?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:48"En knapptryckning med ngt slags citat där man ser vilket inlägg det gäller."
Men se, det är just där problemet ligger.
En knapptryckning som tar med rubbet är en baggis.
En knapptryckning med något slags citat (som är meningsfullt) är lättare för en m
"En knapptryckning med ngt slags citat där man ser vilket inlägg det gäller."
Men se, det är just där problemet ligger.
En knapptryckning som tar med rubbet är en baggis.
En knapptryckning med något slags citat (som är meningsfullt) är lättare för en m
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:49Jag menade ...
Om man inte kom ihåg vad man skulle skriva, var det kanske inte så viktigt iallafall.
Jag menade ...
Om man inte kom ihåg vad man skulle skriva, var det kanske inte så viktigt iallafall.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:54Har försökt att övertala er alla med diverse olika förlag och fördelar..
Men verkar vara döfött..Jaja vi får väl se om det kommer någon slags förbättring, som kan tillfredställa oss alla....
Har försökt att övertala er alla med diverse olika förlag och fördelar..
Men verkar vara döfött..
Jaja vi får väl se om det kommer någon slags förbättring, som kan tillfredställa oss alla....
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:39Danny, det finns en faktor till. Du skriver om "någon administratör" (bl a 2010-03-09 13:19, lite här och var, hur skulle man hänvisa till ett uttryck som återkommer i flera inlägg?), vad jag vet finns bara EN, dvs Olle.
Olle åtgärdar det han har tid med
Danny, det finns en faktor till. Du skriver om "någon administratör" (bl a 2010-03-09 13:19, lite här och var, hur skulle man hänvisa till ett uttryck som återkommer i flera inlägg?), vad jag vet finns bara EN, dvs Olle.
Olle åtgärdar det han har tid med
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:49Håller med om att krångel nog är bra mot slentrianciterande.
En annan idé är att göra en snygg indentering eller färgskiftning eller annat särdrag på citaten för att det ska bli tydligt och snällt mot ögat. Man kan tänka sig en knapp för att få ett citat
Håller med om att krångel nog är bra mot slentrianciterande.
En annan idé är att göra en snygg indentering eller färgskiftning eller annat särdrag på citaten för att det ska bli tydligt och snällt mot ögat. Man kan tänka sig en knapp för att få ett citat
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2010, 15:01Bra idé!
Bra idé!