Quote from Elias Engqvist on 9 March 2010, 09:35Kjell, var det så svårt att förstå att jag skämtade?
Kjell, var det så svårt att förstå att jag skämtade?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 10:00Jag har iofs sett rätt många fall där citat funktion INTE fungerar enligt min mening. Där t ex samma _bild(er)_ citeras i fem inlägg, det blir ganska hårresande.
Typexemplet ser ut så här
Lång text med minst 20 rader + stor bild
Nästa inlägg citerar ru
Jag har iofs sett rätt många fall där citat funktion INTE fungerar enligt min mening. Där t ex samma _bild(er)_ citeras i fem inlägg, det blir ganska hårresande.
Typexemplet ser ut så här
Lång text med minst 20 rader + stor bild
Nästa inlägg citerar ru
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 10:10Jo Ling det där erkänner jag faktiskt är ganska störande på en del andra forum. Men som sagt en begränsning skulle ju fixa det samt att om man ska citera ngt så kommer inte bilden med om det skulle finnas ngn.
Jo alla sätt är bra förutom dom dåliga. Visst
Jo Ling det där erkänner jag faktiskt är ganska störande på en del andra forum. Men som sagt en begränsning skulle ju fixa det samt att om man ska citera ngt så kommer inte bilden med om det skulle finnas ngn.
Jo alla sätt är bra förutom dom dåliga. Visst
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 10:17Ett annat sätt är att förminska texten kraftigt vid citat.
Ett annat sätt är att förminska texten kraftigt vid citat.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:39Vad fyller citatet för funktion om det inte går att läsa det?
Vad fyller citatet för funktion om det inte går att läsa det?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:43Nja själv kan jag läsa väldigt smått 🙂 Dessutom behövs inte citatet läsas allt för noga igen. Mest för att se vad man svarar på samt att personen som skrivit ser att man svarar just till honom.
Ok att detta är ett diskutionsforum men 25 inlägg på Cita
Nja själv kan jag läsa väldigt smått 🙂 Dessutom behövs inte citatet läsas allt för noga igen. Mest för att se vad man svarar på samt att personen som skrivit ser att man svarar just till honom.
Ok att detta är ett diskutionsforum men 25 inlägg på Cita
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:05Danny (mer behövs inte).
Du ska inte misströsta. Ditt förslag på förbättring har säkert gått fram. Om det implementeras eller inte, är en annan sak. Det är ju inte vi som bestämmer det.
Danny (mer behövs inte).
Du ska inte misströsta. Ditt förslag på förbättring har säkert gått fram. Om det implementeras eller inte, är en annan sak. Det är ju inte vi som bestämmer det.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:19Hehe Jo Daniel ifall det hade skrivits 20 mess till innan jag ser ordet Danny i någons mess.
Först å främst får jag gå tillbaka i hela tråden för att gissa mig till vilket inlägg du svara på (kan ju har skrivit fler än ett 🙂 )Tycker bara det underlä
Hehe Jo Daniel ifall det hade skrivits 20 mess till innan jag ser ordet Danny i någons mess.
Först å främst får jag gå tillbaka i hela tråden för att gissa mig till vilket inlägg du svara på (kan ju har skrivit fler än ett 🙂 )
Tycker bara det underlä
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:31Danny, du är inte ensammen. Frågan om citering har stötts och blötts förut så det är säkert många som tycker sig ha givit sin syn på saken och inte ser någon anledning att upprepa tidigare skrivna diskussionsinlägg.
Argumenten mot är väl att användarna f
Danny, du är inte ensammen. Frågan om citering har stötts och blötts förut så det är säkert många som tycker sig ha givit sin syn på saken och inte ser någon anledning att upprepa tidigare skrivna diskussionsinlägg.
Argumenten mot är väl att användarna f
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:33"Kort sammanfattning ur minnet, kan vara behäftad med fel... "
Det kan också fungera som en väckarklocka, om man inte minns ... "Hej ... vet jag verkligen vad jag vill säga? Det kanske inte var så lysande."
"Kort sammanfattning ur minnet, kan vara behäftad med fel... "
Det kan också fungera som en väckarklocka, om man inte minns ... "Hej ... vet jag verkligen vad jag vill säga? Det kanske inte var så lysande."