Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 22:10Men varför måste du citera dessa mina strofer då????
Varför inte skriva typ: Jag tycker att Kjelles språk inte är så bra/är skitadåligt och inte borde förekomma i FB. Varför inte komma med en egen ståndpunkt och inte som politikerna bara tramsa runt med v
Men varför måste du citera dessa mina strofer då????
Varför inte skriva typ: Jag tycker att Kjelles språk inte är så bra/är skitadåligt och inte borde förekomma i FB. Varför inte komma med en egen ståndpunkt och inte som politikerna bara tramsa runt med v
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 22:18Men för i helvete Kjell.. Du har din åsikt och jag har min.. Jag vill fan med se det jag svara på så jag svara på allt.. Nu när jag skriver detta minns ja fan inte hälften av den romanen du skrev...
Lite svårt att svara då?????????????????????????????????
Men för i helvete Kjell.. Du har din åsikt och jag har min.. Jag vill fan med se det jag svara på så jag svara på allt.. Nu när jag skriver detta minns ja fan inte hälften av den romanen du skrev...
Lite svårt att svara då?????????????????????????????????
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 22:20Kjell skrev nått för jävla dumt som inte med saken att göra:
Sluta med dom där djävla citaten.....å säg istället er egen mening....PUNKT SLUT!!?
Är det såhär jag ska citera?? Helvetes va många svar jag kommer skriva då för jag minns att du skrev en jäv
Kjell skrev nått för jävla dumt som inte med saken att göra:
Sluta med dom där djävla citaten.....å säg istället er egen mening....PUNKT SLUT!!?
Är det såhär jag ska citera?? Helvetes va många svar jag kommer skriva då för jag minns att du skrev en jäv
Quote from Catharina Brattlin on 8 March 2010, 22:30Oj!! Här ser ut som att en del hade behövt en kram! 🙂
Jag tycker också som K-G. Ibland vill man bemöta ett litet avsnitt i ett långt inlägg, och då kan det vara bra att citera just det avsnittet, för att DÅ - Kjell - säga vad man tycker, vill och tänke
Oj!! Här ser ut som att en del hade behövt en kram! 🙂
Jag tycker också som K-G. Ibland vill man bemöta ett litet avsnitt i ett långt inlägg, och då kan det vara bra att citera just det avsnittet, för att DÅ - Kjell - säga vad man tycker, vill och tänke
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 22:39Hej Sylvia, hmm ok, en citatknapp lär ju knappast komma med detta motstånd 😉 men lägga svar rutan längs ner istället för att hamna på en helt ny sida när man ska svara vore väl bra?
Ibland vill man ju gå tillbaks och se vad man skulle svara på samt kan
Hej Sylvia, hmm ok, en citatknapp lär ju knappast komma med detta motstånd 😉 men lägga svar rutan längs ner istället för att hamna på en helt ny sida när man ska svara vore väl bra?
Ibland vill man ju gå tillbaks och se vad man skulle svara på samt kan
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 22:45Varför inte öppna svarsrutan i ett nytt fönster och växla mellan, om nu minnet sviktar?
Varför inte öppna svarsrutan i ett nytt fönster och växla mellan, om nu minnet sviktar?
Quote from Catharina Brattlin on 8 March 2010, 22:45Hej Danny! 🙂
Jag fattar hur Du menar och använder mig själv av citering enligt K-G, när nu en sån citeringsknapp inte finns. Då KAN jag ju välja att citera bara det jag vill gnälla på, eller bemöta på annat sätt, och låta det andra som står i inlägget
Hej Danny! 🙂
Jag fattar hur Du menar och använder mig själv av citering enligt K-G, när nu en sån citeringsknapp inte finns. Då KAN jag ju välja att citera bara det jag vill gnälla på, eller bemöta på annat sätt, och låta det andra som står i inlägget
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:36Jo david
Det gör jag nu faktiskt. Blir några extra knapptryck å fönsteranpassning men det funkar väl.Syliva
Jag kan förstå att ni tycker svarsformulären kan bli långa men därav sätt en gräns på typ 5 rader citat. Handlar ju inte enbart att gnälla utan
Jo david
Det gör jag nu faktiskt. Blir några extra knapptryck å fönsteranpassning men det funkar väl.
Syliva
Jag kan förstå att ni tycker svarsformulären kan bli långa men därav sätt en gräns på typ 5 rader citat. Handlar ju inte enbart att gnälla utan
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:41Danny, det finns en lång diskussion, lång diskussion som består av långa inlägg, i Cykelforum under den irriterade bilisten. Den börjar med bilisten, men hon försvann efter första (av 3) sidor.
Om du tittar snabbt, så ser du att det skulle vara problem o
Danny, det finns en lång diskussion, lång diskussion som består av långa inlägg, i Cykelforum under den irriterade bilisten. Den börjar med bilisten, men hon försvann efter första (av 3) sidor.
Om du tittar snabbt, så ser du att det skulle vara problem o
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:44Jo Det har jag nu förstår Daniel. Men det verkar fungera på andra forum. Nja kanske tom ALLA andra forum.
Dessutom om FB medlemmarna skulle tycka det var ett stort poblem så som sagt begränsa citatraderna till ex.vis 5 rader.
Jo Det har jag nu förstår Daniel. Men det verkar fungera på andra forum. Nja kanske tom ALLA andra forum.
Dessutom om FB medlemmarna skulle tycka det var ett stort poblem så som sagt begränsa citatraderna till ex.vis 5 rader.