Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 14:09Jag känner Leif och han borde köra på stora klingan också.
Jag känner Leif och han borde köra på stora klingan också.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 14:44Heff, jag skaffade mig en CO2 för att det ska gå snabbt och smidigt. Att "ta i" är inga hinder för mig. Men det där med miljön som du nämner kan ju vara något att tänka på. Men hur mycket extra CO2 släpper en pumpande cyklist ifrån sig? ^^
Heff, jag skaffade mig en CO2 för att det ska gå snabbt och smidigt. Att "ta i" är inga hinder för mig. Men det där med miljön som du nämner kan ju vara något att tänka på. Men hur mycket extra CO2 släpper en pumpande cyklist ifrån sig? ^^
Quote from Jonny Persson on 8 March 2012, 14:48Kan man återfylla patronerna?
Kan man återfylla patronerna?
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 14:50Det är klart snabbaste är att inte punktera!
Jag köper att MTBåkare har CO2 men annars är det helt onödigt slöseri o lathet.
Det är klart snabbaste är att inte punktera!
Jag köper att MTBåkare har CO2 men annars är det helt onödigt slöseri o lathet.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 14:51Det går säkert men de hamnar i den stora soptippen.
Det går säkert men de hamnar i den stora soptippen.
Quote from Jonny Persson on 8 March 2012, 14:54Det var det jag misstänkte. Känns inte som ett särskilt fräscht miljöval.
Det var det jag misstänkte. Känns inte som ett särskilt fräscht miljöval.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 15:03Jag vet inte ifall BilTema tar emot skrotet och skickar till leverantören. Jag betvivlar att någon butik har rutiner för refill.
Jag vet inte ifall BilTema tar emot skrotet och skickar till leverantören. Jag betvivlar att någon butik har rutiner för refill.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 15:12Varför skulle biltema ta hand om co2 patroner? Jag handlar mina från olika lbs och de tomma hamnar i källsorteringen för metallskrot.
Varför skulle biltema ta hand om co2 patroner? Jag handlar mina från olika lbs och de tomma hamnar i källsorteringen för metallskrot.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 15:12De 2 munstycken jag har punkterar toppen på flaskan, så det går nog inte att fylla på något enkelt sätt.
Punkterar jag på träning/transport så vill jag kolla så inget sitter kvar i däcket, och då har det redan gått massa tid. Kan lika gärna pumpa då.
Om m
De 2 munstycken jag har punkterar toppen på flaskan, så det går nog inte att fylla på något enkelt sätt.
Punkterar jag på träning/transport så vill jag kolla så inget sitter kvar i däcket, och då har det redan gått massa tid. Kan lika gärna pumpa då.
Om m
Quote from Jonny Persson on 8 March 2012, 15:14Ja, visst är det på marginalen.
Ja, visst är det på marginalen.