Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCO2-pump efteråt
You need to log in to create posts and topics.

Fast anledningen till att det under fattiga förhållanden skaffas många barn är för att de behövs där. Så tar du 10 miljoner barn från dessa förhållanden så kommer de ganska snart ha ersatt dem med nästan exakt lika många.

En något kolonial syn på fattiga

De flesta som adopteras är "icke-önskade"av föräldrarna av olika skäl eller föräldralösa.

Om du med det vill påverka miljön så får du önska att det finns betydligt fler "icke önskvärda".
Barn som fördelningspolitisk vara har nog ingen jättebetydelse. Och som jag visade löser det inget, det skulle inte minska befolkningsökningen, utan lösningen

...blev tvungen att scrolla uppåt till rubriken och jodå det stod CO2-pump däruppe...

Ari: Du ska ha ett adopterat barn med en Wesepump i bakfickan med dig på rundan.

Och två Co2 patroner om och utifall;)

Vänligen

P.

Det räcker med någon som V(inglar)R(unt) på fel sida.

Tror inte riktigt på att fattiga får barn efter behov. Ofta är det kortsiktigt betydligt mer problem med en mun mer att mätta än vad det ger. För de som verkligen är fattiga och inte vet om de har något att äta tror jag inte många tänker på att de behöver

Ett, enligt mig iaf, hett tips om man vill ha minipump är Lezynes Micro Floor Drive HP (HV för MTB), 174g men den pumpar riktigt bra och du kan dessutom få med en mätare om du vill. De extra 70g halverar lätt antalet pumptag, om inte mer, förutom att du k

Nu ska jag fasen testa hur många tag jag behöver med min Topeak 🙂
För det som skrivs i testet är ju rena nonsens

300 pumptag 70,2 psi/4,84 bar

400 pumptag 91 psi/6,27 bar

knappast...

det stämmer fint :/ fel av mej där