Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 15:19För att BT säljer måååånga CO2-patroner.
Det är många bäckar små som gör någon nytta i långa (krets)loppet. Jag vet att de flesta har en större miljöbelastning än vad jag har.
Det absolut bästa för miljön är att vi i I-världen inte förökar oss. Våra bar
För att BT säljer måååånga CO2-patroner.
Det är många bäckar små som gör någon nytta i långa (krets)loppet. Jag vet att de flesta har en större miljöbelastning än vad jag har.
Det absolut bästa för miljön är att vi i I-världen inte förökar oss. Våra bar
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 15:24Jaha, det var nytt för mig att biltema säljer co2.
Jaha, det var nytt för mig att biltema säljer co2.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 17:35Håkan. Har du provat WESE? Det har jag och det båda varianterna. Och jag håller med David.
"pumpningen går mycket lätt till 50 pumptag, lätt från 50–150, motståndet känns mellan 150–200, jobbigt vid 200 upp till 350 innan det vid 400 pumptag blir mycket
Håkan. Har du provat WESE? Det har jag och det båda varianterna. Och jag håller med David.
"pumpningen går mycket lätt till 50 pumptag, lätt från 50–150, motståndet känns mellan 150–200, jobbigt vid 200 upp till 350 innan det vid 400 pumptag blir mycket
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 17:46Jag har kollat med Leif och det finns dels två modeller av Wese och dels två material.
Jag har första upplagan av både Alu o Karbån. De ska tydligen vara bättre än nya modellen.
Det är synd att han inte har (ännu) testat alla fyra varianterna. Det kommer
Jag har kollat med Leif och det finns dels två modeller av Wese och dels två material.
Jag har första upplagan av både Alu o Karbån. De ska tydligen vara bättre än nya modellen.
Det är synd att han inte har (ännu) testat alla fyra varianterna. Det kommer
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 18:32Vinare;) sa Bull
Vänligen
P.
Vinare;) sa Bull
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 18:59Tramspolisen noterar:
"Det absolut bästa för miljön är att vi i I-världen inte förökar oss. Våra barn är den största miljöbelastningen. Vi borde adoptera istället ifrån den tredje världen."
Tramspolisen noterar:
"Det absolut bästa för miljön är att vi i I-världen inte förökar oss. Våra barn är den största miljöbelastningen. Vi borde adoptera istället ifrån den tredje världen."
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 19:18Det kom en utredning för ett tags sedan om ämnet i fråga.
Det kom en utredning för ett tags sedan om ämnet i fråga.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 19:59Icke desto mindre; trams.
Icke desto mindre; trams.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 21:17Men om vi adopterar barn lär dom väl sig leva på samma CO2 slösande sätt som oss?
Hade dom varit kvar i ursprungslandet hade dom antagligen konsumerat mycket mindre.
Men om vi adopterar barn lär dom väl sig leva på samma CO2 slösande sätt som oss?
Hade dom varit kvar i ursprungslandet hade dom antagligen konsumerat mycket mindre.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 21:25Ja, men då bor dom där under ganska enkla förhållanden och vi skaffar ändå ett barn här. Då blir det en större miljöbelastning totalt sett.
Intressant infallsvinkel.
Ja, men då bor dom där under ganska enkla förhållanden och vi skaffar ändå ett barn här. Då blir det en större miljöbelastning totalt sett.
Intressant infallsvinkel.