Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 15:00Då kan du ösa på i ett par timmar så har du tagit igen den tiden med råge.
Då kan du ösa på i ett par timmar så har du tagit igen den tiden med råge.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 15:58P.
Snabbt jobbat. Mina tider för moment 1-2 är högre än dina! Får nog punka och tränar på däckbyte i fält för sällan!
P.
Snabbt jobbat. Mina tider för moment 1-2 är högre än dina! Får nog punka och tränar på däckbyte i fält för sällan!
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:49P. Campahjul och Vittoriadäck ?
(har hört att man ska undvika det)
P. Campahjul och Vittoriadäck ?
(har hört att man ska undvika det)
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:53Johan, jag fuskar;) Å tiden är på ett framhjul. Bak kan ta lite längre tid.
Fusket eller kanske tom doping. Jag kör numer med TUFO "Tub för kanttråd" och de är fruktansvärt lätta att få på plats, helt sjukt.
Åtgärder vid punka. (Obs alltid en 1 och en 2
Johan, jag fuskar;) Å tiden är på ett framhjul. Bak kan ta lite längre tid.
Fusket eller kanske tom doping. Jag kör numer med TUFO "Tub för kanttråd" och de är fruktansvärt lätta att få på plats, helt sjukt.
Åtgärder vid punka. (Obs alltid en 1 och en 2
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:54P. Campahjul och Vittoriadäck ?
Nä Tufo, C Elite Jet tub/clincher, typ. Å det funkar förträffligt på mina Proton i alla fall.
Vänligen
P.
P. Campahjul och Vittoriadäck ?
Nä Tufo, C Elite Jet tub/clincher, typ. Å det funkar förträffligt på mina Proton i alla fall.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 22:53Har använt kolsyrapatroner några gånger utefter vägen och det går snabbt och enkelt och man får ett bra tryck (finns olika storlekar på patroner) men efter en halvtimma så har trycket släppt och det ganska mycket och man måste fylla på igen. Vet inte om d
Har använt kolsyrapatroner några gånger utefter vägen och det går snabbt och enkelt och man får ett bra tryck (finns olika storlekar på patroner) men efter en halvtimma så har trycket släppt och det ganska mycket och man måste fylla på igen. Vet inte om d
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 07:45Detta fenomen har jag aldrig, förutom nu då, hört talas om. Och det kan ju inte vara så där jätte kul precis. kan nog vara lätt att tro att man har en ny punka.
Vänligen
P.
Detta fenomen har jag aldrig, förutom nu då, hört talas om. Och det kan ju inte vara så där jätte kul precis. kan nog vara lätt att tro att man har en ny punka.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 10:17Om det sitter en liten o-ring som tätning så finns det möjlighet.
Om det sitter en liten o-ring som tätning så finns det möjlighet.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 18:02Pga lagerbrist blev det istället en SKS AirChamp Pro, och idag har jag testat den. Det var inga problem att få ordentligt tryck utan att tömma patronen, ca 10 bar skulle jag gissa om man ska lita på mätaren på min fotpump.
Värt att notera är att den för
Pga lagerbrist blev det istället en SKS AirChamp Pro, och idag har jag testat den. Det var inga problem att få ordentligt tryck utan att tömma patronen, ca 10 bar skulle jag gissa om man ska lita på mätaren på min fotpump.
Värt att notera är att den för
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 23:21Hur stor volym gas blir det från en patron på 12g? Är det tillräckligt för att få ett 26"x2.3 däck att bli farbart eller måste man ha flera patroner till en fyllning?
Hur stor volym gas blir det från en patron på 12g? Är det tillräckligt för att få ett 26"x2.3 däck att bli farbart eller måste man ha flera patroner till en fyllning?