Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 21:30Det måste vara svårt att nå världseliten om "man" inte tränar för att nå den.
Det innebär inte att alla når dit efter tio år men utan lämplig träning är det omöjligt.
Det måste vara svårt att nå världseliten om "man" inte tränar för att nå den.
Det innebär inte att alla når dit efter tio år men utan lämplig träning är det omöjligt.
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 21:34"Lämplig träning" handlar inte bara om antal löpta mil.
"Lämplig träning" handlar inte bara om antal löpta mil.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 07:42Man ska inte underskatta det som mängd ger men samtidigt, om du bara nöter mängd så lär du inte heller nå någon världselit. Jag kan hålla med om att 6-7 mil/v för nå världseliten känns lite (även om man satsar på 800m) men om man lägger upp det rätt och m
Man ska inte underskatta det som mängd ger men samtidigt, om du bara nöter mängd så lär du inte heller nå någon världselit. Jag kan hålla med om att 6-7 mil/v för nå världseliten känns lite (även om man satsar på 800m) men om man lägger upp det rätt och m
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 07:50Underligt att "löpare" lever kvar i antal mil och inte tänker i antal timmar?
Underligt att "löpare" lever kvar i antal mil och inte tänker i antal timmar?
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 09:43Jag försöker läsa på mycket om träningsmetoder och trender. Jag har fått uppfattningen att under 60- och 70-talet var det generellt väldigt mycket volym som gällde, förmodligen något överdrivet. Som en reaktion mot detta svängde pendels under 80-talet,
Jag försöker läsa på mycket om träningsmetoder och trender. Jag har fått uppfattningen att under 60- och 70-talet var det generellt väldigt mycket volym som gällde, förmodligen något överdrivet. Som en reaktion mot detta svängde pendels under 80-talet,