Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 18:04Jag är också ganska lång o smal och har definitivt inget stort omfång kring magen :-), men Craft sitter perfekt på mig. Jag tycker nog tvärtom mot Stig, dvs att de är väldigt bra anpassade för personer med en sådan kroppsform. En storlek större kör jag do
Jag är också ganska lång o smal och har definitivt inget stort omfång kring magen :-), men Craft sitter perfekt på mig. Jag tycker nog tvärtom mot Stig, dvs att de är väldigt bra anpassade för personer med en sådan kroppsform. En storlek större kör jag do
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 13:30Jag är 2 meter över havet och har definitivt ingen mage att tala om. Jag har ännu inte hittat nån Craft tight modell som passar på mig. Samma gäller för Trimtex medan det har gått bra med Newline, Dobsom (R90) och NoName. Av de uppräknade är Craft kortast
Jag är 2 meter över havet och har definitivt ingen mage att tala om. Jag har ännu inte hittat nån Craft tight modell som passar på mig. Samma gäller för Trimtex medan det har gått bra med Newline, Dobsom (R90) och NoName. Av de uppräknade är Craft kortast