Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 21:33Jaha. Var det en mask? 🙂
Jaha. Var det en mask? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 21:50Ja men det var det ju i alla fall inte på din..!?
Ja men det var det ju i alla fall inte på din..!?
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 22:07fin som snus 🙂
fin som snus 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 11:03Lager 0.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=cff8587aca6942d789b775b152bbe2c7.jpg&Size=
Lager 0.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=cff8587aca6942d789b775b152bbe2c7.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:54Exakt, det där är ingen lager, dvs lager noll!
Exakt, det där är ingen lager, dvs lager noll!
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 22:04Helt rätt, i glaset är det inte nån blaskig lager, utan en mustig porter!
Helt rätt, i glaset är det inte nån blaskig lager, utan en mustig porter!
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 15:53Craft suger. Gjorda enbart för korta och med stort omfång kring magen alldeles oavsett storlek. (t-) Det saknas minst ca 5-10 cm på benlängden.
Craft suger. Gjorda enbart för korta och med stort omfång kring magen alldeles oavsett storlek. (t-) Det saknas minst ca 5-10 cm på benlängden.
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 16:23När RW hade nåt test av underställ för ett tag sen stod det att Craft använder silverjoner i sina underställ. Nån som kan bekräfta eller dementera den uppgiften? Hittar ingenting på deras hemsida.
När RW hade nåt test av underställ för ett tag sen stod det att Craft använder silverjoner i sina underställ. Nån som kan bekräfta eller dementera den uppgiften? Hittar ingenting på deras hemsida.
Quote from ellen olsson on 1 January 2010, 16:48Craft har av nån okänd anledning markant kortat ner sina underkläder de senaste åren. Storlek M på de äldre modellerna funkar utmärkt för mig men på de nya modellerna så är det på gränsen att L räcker.
Craft har av nån okänd anledning markant kortat ner sina underkläder de senaste åren. Storlek M på de äldre modellerna funkar utmärkt för mig men på de nya modellerna så är det på gränsen att L räcker.
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 17:48Jag är lång och smal men har inga problem med Craft, dock behöver jag en storlek större än jag har i kläder gjorda av andra märken för annars blir de för tighta.
Jag är lång och smal men har inga problem med Craft, dock behöver jag en storlek större än jag har i kläder gjorda av andra märken för annars blir de för tighta.