Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 20:28Vad är det som är konstigt i specen???
Tvättäkta CX-hoj skulle jag påstå.Man kan dessutom i samband med köp anpassa utrustningen efter sina önskemål och bara betala eventuell mellanskillnad!
Fungerar ypperligt! Har provat..
Vad är det som är konstigt i specen???
Tvättäkta CX-hoj skulle jag påstå.
Man kan dessutom i samband med köp anpassa utrustningen efter sina önskemål och bara betala eventuell mellanskillnad!
Fungerar ypperligt! Har provat..
Quote from ellen olsson on 4 August 2009, 21:03Steg ett är att byta ut klingorna. 50/34 funkar inte så bra. 48/36 vore mer seriöst.
Steg ett är att byta ut klingorna. 50/34 funkar inte så bra. 48/36 vore mer seriöst.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 22:33Jag är också sugen på en CX!
http://www.cykelcity.se/
Är ingen materialnörd och har mest cyklat MTB så jag behöver hjälp!!
Frågan är om jag ska investera i en Merida 3:a 4:a eller 5:a? Hur stor skillnad gör det egentligen på växlarna - tiagra jmf 105 och
Jag är också sugen på en CX!
http://www.cykelcity.se/
Är ingen materialnörd och har mest cyklat MTB så jag behöver hjälp!!
Frågan är om jag ska investera i en Merida 3:a 4:a eller 5:a? Hur stor skillnad gör det egentligen på växlarna - tiagra jmf 105 och
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 08:11Undrar vad steg 2 är?
Undrar vad steg 2 är?
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 08:11Att träna?
Att träna?
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 08:13Ja det står ju inte heller i specen. Men det kunde varit att man får en ringklocka med i en plastpåse
Ja det står ju inte heller i specen. Men det kunde varit att man får en ringklocka med i en plastpåse
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 08:15Stingpinne?
Stingpinne?
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 10:16Jag var inne på Cykelcity i GBG och dom hade bara 5:an uppställd och ingen av dom andra när jag var där tyvärr annars hade Merida helt klart kunnat vara ett alternativ.
Sen har jag aldrig kört Shimano på en racer eller cross så jag hade nog hoppat den en
Jag var inne på Cykelcity i GBG och dom hade bara 5:an uppställd och ingen av dom andra när jag var där tyvärr annars hade Merida helt klart kunnat vara ett alternativ.
Sen har jag aldrig kört Shimano på en racer eller cross så jag hade nog hoppat den en
Quote from ellen olsson on 5 August 2009, 10:46Om jag skulle vara tvungen att ha Shimano på antingen tävlingsracern eller tävlingscrossen så skulle det hamna på racern 10 gånger av 10.
Om jag skulle vara tvungen att ha Shimano på antingen tävlingsracern eller tävlingscrossen så skulle det hamna på racern 10 gånger av 10.
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 13:33Jag har ShimaNOflaskor som jag har fått. De kan jag tänka mig att ha på vintercykeln som är en CX.
Jag har ShimaNOflaskor som jag har fått. De kan jag tänka mig att ha på vintercykeln som är en CX.