Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 13:42Fast David; erkänn att du tejpat över loggan då? 😉
Fast David; erkänn att du tejpat över loggan då? 😉
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 13:47Inte ens flaskorna är så estetiska att de kan användas mer än på träning med pilot i balaclava och glasögon.
Inte ens flaskorna är så estetiska att de kan användas mer än på träning med pilot i balaclava och glasögon.
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 16:28hade denna hojj varit någon storlek större eller hur är Wilier i storlekarna
http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=36561
hade denna hojj varit någon storlek större eller hur är Wilier i storlekarna
Quote from ellen olsson on 5 August 2009, 16:48Wilier Le Roi är bara Wiliers tredje finaste racermodell...
Jag kör med M på min Wilierracer. Kolla geometrierna på Wiliers hemsida.
Wilier Le Roi är bara Wiliers tredje finaste racermodell...
Jag kör med M på min Wilierracer. Kolla geometrierna på Wiliers hemsida.
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 22:40Fredrik:Steg ett är att byta ut klingorna. 50/34 funkar inte så bra. 48/36 vore mer seriöst.:
Varför är 48/36 mer seriöst o vad är steg 2 ??
Fredrik:Steg ett är att byta ut klingorna. 50/34 funkar inte så bra. 48/36 vore mer seriöst.:
Varför är 48/36 mer seriöst o vad är steg 2 ??
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 17:58Det hela slutade med alternativ 4 att flytta över delarna från min Columbus Pinta till en Nox fultysk :-),, sen beställde jag mini V-bromsar och lite andra grejjer
BILD:http://noxcycles.com/cms/components/com_virtuemart/shop_image/product/crossfireweiss.
Det hela slutade med alternativ 4 att flytta över delarna från min Columbus Pinta till en Nox fultysk :-),, sen beställde jag mini V-bromsar och lite andra grejjer
BILD:http://noxcycles.com/cms/components/com_virtuemart/shop_image/product/crossfireweiss.
Quote from ellen olsson on 11 August 2009, 11:1248/36 eller 46/36 är mer seriöst. På en cyclocrosstävling så vill du ha utväxlingen tätare och ffa. mindre skillnad mellan stora och lilla klingan för snabbare och smidigare växling. En del kör t.o.m. med en enda klinga, t.ex. 42. Att det sitter 50/34 på
48/36 eller 46/36 är mer seriöst. På en cyclocrosstävling så vill du ha utväxlingen tätare och ffa. mindre skillnad mellan stora och lilla klingan för snabbare och smidigare växling. En del kör t.o.m. med en enda klinga, t.ex. 42. Att det sitter 50/34 på
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 11:30Jag har 50/34 på min Focus Mares Expert och funderar på att byta till större liten krans. Mitt mål är inte att köra regelrätt cyclocross med den, utan att ha en cykel jag kan köra både på och vid sidan av landsvägen med, bara med olika däck.
För en sån s
Jag har 50/34 på min Focus Mares Expert och funderar på att byta till större liten krans. Mitt mål är inte att köra regelrätt cyclocross med den, utan att ha en cykel jag kan köra både på och vid sidan av landsvägen med, bara med olika däck.
För en sån s
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 11:56Att hål för flaskhållare inte är CX är naturligtvis bara trams, javisst om du tävlar och har langning men hur gör du på träning?
Fredrik har däremot rätt vad det gäller utväxling, 44 eller 42 är perfekt.
Att hål för flaskhållare inte är CX är naturligtvis bara trams, javisst om du tävlar och har langning men hur gör du på träning?
Fredrik har däremot rätt vad det gäller utväxling, 44 eller 42 är perfekt.
Quote from ellen olsson on 11 August 2009, 12:00> Att hål för flaskhållare inte är CX är naturligtvis bara trams, javisst om du tävlar och har langning men hur gör du på träning?
Stannar och dricker där jag har lämnat vätskan. Det är ganska bra med tävlingslik träning. För icke tävlingslik träning så
> Att hål för flaskhållare inte är CX är naturligtvis bara trams, javisst om du tävlar och har langning men hur gör du på träning?
Stannar och dricker där jag har lämnat vätskan. Det är ganska bra med tävlingslik träning. För icke tävlingslik träning så