Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 12:15Kanske inte alla som har råd eller plats att ha två crosshojar, en för tävling och "tävlingslik träning" och en för bara träning...
Själv lät jag borra hål i min ram för att kunna sätta dit flaskställ.
Man får väl ställa sig frågan hur man tror att man ko
Kanske inte alla som har råd eller plats att ha två crosshojar, en för tävling och "tävlingslik träning" och en för bara träning...
Själv lät jag borra hål i min ram för att kunna sätta dit flaskställ.
Man får väl ställa sig frågan hur man tror att man ko
Quote from ellen olsson on 11 August 2009, 12:19Frågan jag besvarade gällde vad som var seriöst för en cyclocross för tävling.
Jag har inte ens flaskställ på min fultyska fulcross, men det sitter ett par fästen på den.
Den hade dock vettig crossutväxling direkt ur kartong.
Frågan jag besvarade gällde vad som var seriöst för en cyclocross för tävling.
Jag har inte ens flaskställ på min fultyska fulcross, men det sitter ett par fästen på den.
Den hade dock vettig crossutväxling direkt ur kartong.
Quote from Berit Bengtson on 13 August 2009, 10:36Fredrik Granlund skrev:
> F.ö. så har Shimano den sämsta konstruktionen av växelreglage
> för cyclocross. Det faktum att du rör hela handtaget öppnar upp
> möjligheterna för att få in grus och annat skräp. Kör man
> cyclocross är det oundvikligt att vu
Fredrik Granlund skrev:
> F.ö. så har Shimano den sämsta konstruktionen av växelreglage
> för cyclocross. Det faktum att du rör hela handtaget öppnar upp
> möjligheterna för att få in grus och annat skräp. Kör man
> cyclocross är det oundvikligt att vu
Quote from ellen olsson on 13 August 2009, 12:51Hur många CX-hojar har den som vinner cupen på varje tävling då? Ledtråd: Det är fler än 1. Dessutom har han/hon en mekaniker som rengör den/de cyklar som inte byts.
Det är ett faktum att Shimanos konstruktion är mer utsatt för att få in skit. Det är gan
Hur många CX-hojar har den som vinner cupen på varje tävling då? Ledtråd: Det är fler än 1. Dessutom har han/hon en mekaniker som rengör den/de cyklar som inte byts.
Det är ett faktum att Shimanos konstruktion är mer utsatt för att få in skit. Det är gan
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 13:19Fredrik, har du provat en CX med Ultegra, eller är det här någon form av Campa feber bara? Det verkar som om det mer handlar om vad andra tycker an om vad som faktiskt fungerar, tex har hål för flaskställ aldrig avgjort ett cx lopp hittils.
Fredrik, har du provat en CX med Ultegra, eller är det här någon form av Campa feber bara? Det verkar som om det mer handlar om vad andra tycker an om vad som faktiskt fungerar, tex har hål för flaskställ aldrig avgjort ett cx lopp hittils.
Quote from Rasmus Olsson on 13 August 2009, 13:26Åh ännu en tråd som egentligen handlar om vem som kastar mest sand:
Shimano vs Campagnolo
Microsoft vs Macintosh
Volvo vs Saab
Nikon vs Canon
Nokia vs Sony Ericsson
osv...
Åh ännu en tråd som egentligen handlar om vem som kastar mest sand:
Shimano vs Campagnolo
Microsoft vs Macintosh
Volvo vs Saab
Nikon vs Canon
Nokia vs Sony Ericsson
osv...
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 13:33Åh ännu en tråd som egentligen handlar om vem som kastar mest sand:
Shimano vs Campagnolo
Microsoft vs Macintosh
Volvo vs Saab
Nikon vs Canon
Nokia vs Sony Ericsson
osv...enkelt val... här kommer svaren (H)
Shimano
Microsoft
Volvo
Canon
Sony Ericsso
Åh ännu en tråd som egentligen handlar om vem som kastar mest sand:
Shimano vs Campagnolo
Microsoft vs Macintosh
Volvo vs Saab
Nikon vs Canon
Nokia vs Sony Ericsson
osv...
enkelt val... här kommer svaren (H)
Shimano
Microsoft
Volvo
Canon
Sony Ericsso
Quote from Rasmus Olsson on 13 August 2009, 13:35Var och en är salig i sin tro. Pontus och jag är liktroende.
Var och en är salig i sin tro. Pontus och jag är liktroende.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 13:39SRAM
Linux
Ford
Pentax
HTC
SRAM
Linux
Ford
Pentax
HTC
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 13:48Ford, det står för First On Race Day (t+)
Alternativt Fix Or Repair Daily (#)
Ford, det står för First On Race Day (t+)
Alternativt Fix Or Repair Daily (#)