Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 16:44Då testar vi med gelésadeln innan vi gör något drastiskt (jag har sett en Brooks, dammodel på Cykelmagneten). Det blev skavsår just längs sömnen, troskanten.
Just nu ser hon på mig med "small beady eyes" (man ska ha stora pupiller när man tittar på någon
Då testar vi med gelésadeln innan vi gör något drastiskt (jag har sett en Brooks, dammodel på Cykelmagneten). Det blev skavsår just längs sömnen, troskanten.
Just nu ser hon på mig med "small beady eyes" (man ska ha stora pupiller när man tittar på någon
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 22:50Välkommen hem! Tack för att ni delar med er av er lärorika resa.
Välkommen hem! Tack för att ni delar med er av er lärorika resa.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 15:13Hej!
Jag har nu cyklat 35 mil på min gamla Crescent. Den skramlar och står i. Maken blev förskräckt över cykelns tillstånd, men jag kommer kanske bara att cykla 40 mil till i sommar, så vi får se! Vi passade på att väga cykeln! Det var lättare att göra de
Hej!
Jag har nu cyklat 35 mil på min gamla Crescent. Den skramlar och står i. Maken blev förskräckt över cykelns tillstånd, men jag kommer kanske bara att cykla 40 mil till i sommar, så vi får se! Vi passade på att väga cykeln! Det var lättare att göra de
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 16:57Cykelringens "Förr"-priser är alltid rena fantasifoster. Troligen kan du få en likvärdig cykel hos en seriös handlare där ordinarie priset är ungefär detsamma som Cykelringens "Reapris".
Cykelringens "Förr"-priser är alltid rena fantasifoster. Troligen kan du få en likvärdig cykel hos en seriös handlare där ordinarie priset är ungefär detsamma som Cykelringens "Reapris".
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 09:28"blir det en ny cykel så måste storleken passa mig, kan inte köpa cykel för reans skull!"......Helt rätt Jenny!
Och som Gunnar är inne på, så kan du ju få en riktigt bra "ny" hoj för 20000kr.....
Men har för mig att ditt pris, låg runt 10000 när vi börj
"blir det en ny cykel så måste storleken passa mig, kan inte köpa cykel för reans skull!"......Helt rätt Jenny!
Och som Gunnar är inne på, så kan du ju få en riktigt bra "ny" hoj för 20000kr.....
Men har för mig att ditt pris, låg runt 10000 när vi börj
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 11:27Fast i träsket.
Fast i träsket.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 14:56Haha! Jag skrattar så att jag rullar på golvet!!! Hehe!
Ja, den högg ni allt på! Fast i träsket!
Det var som så att maken såg annonsen och kände att JAG kunde köpa den dyra cykeln, men så skulle han använda den och jag ta över hans cykel, en hybrid Nis
Haha! Jag skrattar så att jag rullar på golvet!!! Hehe!
Ja, den högg ni allt på! Fast i träsket!
Det var som så att maken såg annonsen och kände att JAG kunde köpa den dyra cykeln, men så skulle han använda den och jag ta över hans cykel, en hybrid Nis
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 20:11Ha ha.........Japp! 🙂
Ha ha.........Japp! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 00:59Köper du cykeln i en vettig butik så kan dom hjälpa dig både att välja cykel och sedan även ställa in den så att den är helt anpassad efter just dig, dina mått och din cykelstil
Har du tur och kanske några hundringar över så kanske du rent av kan få din
Köper du cykeln i en vettig butik så kan dom hjälpa dig både att välja cykel och sedan även ställa in den så att den är helt anpassad efter just dig, dina mått och din cykelstil
Har du tur och kanske några hundringar över så kanske du rent av kan få din
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 11:44Hur har det gått för mig med min gamla hoj från 1984?
Jo, jag har tyvärr inte unnat mig någon ny cykel, så den gamla har cyklat ca 100 km/vecka. Håller planen så blir det 722 km i sommar (fick punka efter ca 22-23 km en morgon, cykeln kördes hem med bil
Hur har det gått för mig med min gamla hoj från 1984?
Jo, jag har tyvärr inte unnat mig någon ny cykel, så den gamla har cyklat ca 100 km/vecka. Håller planen så blir det 722 km i sommar (fick punka efter ca 22-23 km en morgon, cykeln kördes hem med bil