Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 16:49Jag kör ofta racer mellan Vallentuna och Norra Station. Har man bara rätt tryck i däcken (och ett baknav som inte är konstruerat av en klantskalle 🙁 ) så håller den.
Jag kör ofta racer mellan Vallentuna och Norra Station. Har man bara rätt tryck i däcken (och ett baknav som inte är konstruerat av en klantskalle 🙁 ) så håller den.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 17:00Gunnar,
"Har man bara rätt tryck i däcken (och ett baknav som inte är konstruerat av en klantskalle) så håller den."
Kan jag fråga i cykelbutiken om baknavet är konstruerat av en klantskalle? 😉
Om man vänder på det - finns det baknav/cykelmärken som
Gunnar,
"Har man bara rätt tryck i däcken (och ett baknav som inte är konstruerat av en klantskalle) så håller den."
Kan jag fråga i cykelbutiken om baknavet är konstruerat av en klantskalle? 😉
Om man vänder på det - finns det baknav/cykelmärken som
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 17:31Navet det gäller satt på min Bianchi-racer som till största delen var utrustad med Campagnolo Xenon-komponenter. (Dvs det var Bianchis näst billigaste racermodell det året.) Navet var dock inte Campagnolo utan tillverkat av någon annan, kanske Bianchi sjä
Navet det gäller satt på min Bianchi-racer som till största delen var utrustad med Campagnolo Xenon-komponenter. (Dvs det var Bianchis näst billigaste racermodell det året.) Navet var dock inte Campagnolo utan tillverkat av någon annan, kanske Bianchi sjä
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 17:36Köp Chorus, Record, Royce, Tunenav. Så håller det bättre.
Köp Chorus, Record, Royce, Tunenav. Så håller det bättre.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 17:37Ja, nu har jag ett Recordnav, och jag räknar med att det kommer att hålla LÄNGE.
Ja, nu har jag ett Recordnav, och jag räknar med att det kommer att hålla LÄNGE.
Quote from Funbeat user on 11 July 2010, 17:39Man får det man betalar för.
Man får det man betalar för.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 15:51Jag har just kommit tillbaka från en tur med min fru (700+ km och ett antal dagar).
Viktigaste med sittställningen, kan jag hälsa, är att den ska vara utan trosor. Dessa jävla trosor var nära att förstöra hela semestern.
Jag har just kommit tillbaka från en tur med min fru (700+ km och ett antal dagar).
Viktigaste med sittställningen, kan jag hälsa, är att den ska vara utan trosor. Dessa jävla trosor var nära att förstöra hela semestern.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 15:53På vilket sätt då?
På vilket sätt då?
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 15:59Skavsår.
Första dagen tvekade hon. "ska man verkligen cykla utan?" ... Men vi hade ett förråd av 4 cykelbyxor åt henne för att alltid kunna ha ett rent par.
Stackaren ... hon led ordentligt. Jag föreslog att vi skulle ringa hem och be någon att hämta he
Skavsår.
Första dagen tvekade hon. "ska man verkligen cykla utan?" ... Men vi hade ett förråd av 4 cykelbyxor åt henne för att alltid kunna ha ett rent par.
Stackaren ... hon led ordentligt. Jag föreslog att vi skulle ringa hem och be någon att hämta he
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 16:15Får tjejer skavsår om de kör med trosor under cykelbrallorna?
Är inte det ohygieniskt, och kladdigt med byxsalva?
Det måste vara bättre med en mjuk gelsadel.
Frågorna är många och svaren är alltid tramsiga o felaktiga.
De flesta tjejer vill ha en egen d
Får tjejer skavsår om de kör med trosor under cykelbrallorna?
Är inte det ohygieniskt, och kladdigt med byxsalva?
Det måste vara bättre med en mjuk gelsadel.
Frågorna är många och svaren är alltid tramsiga o felaktiga.
De flesta tjejer vill ha en egen d