Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykel på RyanAir?
You need to log in to create posts and topics.

Den andra väskan är smidigare att packa och släpa runt på. Mina erfarenheter är att en sådan väska blir mindre misshandlad än en hårdskalsväska.

Frågan är vad som ska misshandlas, väskan eller innehållet ...

Innehållet klarar sig men väskorna går sönder på olika sätt. T.ex. hjulen är väldigt utsatta och med en hårdskalsväska är du ofta väldigt beroende av att hjulen är hela. Jag föredrar i de flesta fall en "mjuk" väska med hård botten, men jag vill att den s

😀
Sorry, jagb tycker det är tillräckligt marigt med skidor ... tänker mig att kånka på en cykel, + allt annat man kan behöva. Men väskor i sig ser jag som förbrukningsartiklar, vad som sedan skyddar innehållet bäst? Ja det kan ju variera på många sätt.

med RyanAir blir det då möjligt att ta med?

15 kg vanlig resväska

10 kg handbagage

20 eller är det 30 kg specialbagage cykel

och specialbagage cykel kostar 40 euro enkel

Allt utom handbagaget kostar extra, men du kan slanta för flera väskor och specialbagage om du vill.

På Ryan Air kan man få med tre väskor och cykel, handbagage, 20kg 1:a incheckade, 15kg 2:a incheckade, 30kg cykel. Då kostar det iof 50€+30€+40€, sen tror jag flygplatsincheckning kostar 10€.

Åker första resan på Onsdag, tänkte trakassera dom med frågor

Nu fikk jeg nervøse rykkninger når jeg leste DHL.
I 2009 bestilte jeg er vattenrensings anlegg for Radon fra Gøteborg til Oslo. Det tok 3 uker, 20mail, + varesporing som ikke funket.

Litt utenfor emnet, men for meg friskt i minnet.

Hade du betalt Daniel så hade han kanske kört upp det på en helg med cykeln?

Javisst! Jag ska ta upp beställningar nästa gång.