Quote from ellen olsson on 3 October 2010, 09:29Den andra väskan är smidigare att packa och släpa runt på. Mina erfarenheter är att en sådan väska blir mindre misshandlad än en hårdskalsväska.
Den andra väskan är smidigare att packa och släpa runt på. Mina erfarenheter är att en sådan väska blir mindre misshandlad än en hårdskalsväska.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 09:43Frågan är vad som ska misshandlas, väskan eller innehållet ...
Frågan är vad som ska misshandlas, väskan eller innehållet ...
Quote from ellen olsson on 3 October 2010, 09:53Innehållet klarar sig men väskorna går sönder på olika sätt. T.ex. hjulen är väldigt utsatta och med en hårdskalsväska är du ofta väldigt beroende av att hjulen är hela. Jag föredrar i de flesta fall en "mjuk" väska med hård botten, men jag vill att den s
Innehållet klarar sig men väskorna går sönder på olika sätt. T.ex. hjulen är väldigt utsatta och med en hårdskalsväska är du ofta väldigt beroende av att hjulen är hela. Jag föredrar i de flesta fall en "mjuk" väska med hård botten, men jag vill att den s
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 09:57😀
Sorry, jagb tycker det är tillräckligt marigt med skidor ... tänker mig att kånka på en cykel, + allt annat man kan behöva. Men väskor i sig ser jag som förbrukningsartiklar, vad som sedan skyddar innehållet bäst? Ja det kan ju variera på många sätt.
😀
Sorry, jagb tycker det är tillräckligt marigt med skidor ... tänker mig att kånka på en cykel, + allt annat man kan behöva. Men väskor i sig ser jag som förbrukningsartiklar, vad som sedan skyddar innehållet bäst? Ja det kan ju variera på många sätt.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 14:37med RyanAir blir det då möjligt att ta med?
15 kg vanlig resväska
10 kg handbagage
20 eller är det 30 kg specialbagage cykel
och specialbagage cykel kostar 40 euro enkel
med RyanAir blir det då möjligt att ta med?
15 kg vanlig resväska
10 kg handbagage
20 eller är det 30 kg specialbagage cykel
och specialbagage cykel kostar 40 euro enkel
Quote from ellen olsson on 3 October 2010, 14:58Allt utom handbagaget kostar extra, men du kan slanta för flera väskor och specialbagage om du vill.
Allt utom handbagaget kostar extra, men du kan slanta för flera väskor och specialbagage om du vill.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 15:33På Ryan Air kan man få med tre väskor och cykel, handbagage, 20kg 1:a incheckade, 15kg 2:a incheckade, 30kg cykel. Då kostar det iof 50€+30€+40€, sen tror jag flygplatsincheckning kostar 10€.
Åker första resan på Onsdag, tänkte trakassera dom med frågor
På Ryan Air kan man få med tre väskor och cykel, handbagage, 20kg 1:a incheckade, 15kg 2:a incheckade, 30kg cykel. Då kostar det iof 50€+30€+40€, sen tror jag flygplatsincheckning kostar 10€.
Åker första resan på Onsdag, tänkte trakassera dom med frågor
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 15:44Nu fikk jeg nervøse rykkninger når jeg leste DHL.
I 2009 bestilte jeg er vattenrensings anlegg for Radon fra Gøteborg til Oslo. Det tok 3 uker, 20mail, + varesporing som ikke funket.Litt utenfor emnet, men for meg friskt i minnet.
Nu fikk jeg nervøse rykkninger når jeg leste DHL.
I 2009 bestilte jeg er vattenrensings anlegg for Radon fra Gøteborg til Oslo. Det tok 3 uker, 20mail, + varesporing som ikke funket.
Litt utenfor emnet, men for meg friskt i minnet.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 15:51Hade du betalt Daniel så hade han kanske kört upp det på en helg med cykeln?
Hade du betalt Daniel så hade han kanske kört upp det på en helg med cykeln?
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 16:01Javisst! Jag ska ta upp beställningar nästa gång.
Javisst! Jag ska ta upp beställningar nästa gång.